Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فریده شجاعی، نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال، درباره انتخاب شایسته متشرعی به عنوان سرمربی تیم ملی پنج نفره بانوان در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: شایسته متشرعی پیش از این بازیکن تیم ملی بسکتبال بانوان بوده، سابقه شش سال سرمربیگری باشگاه آرارات را در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این دارای بالاترین مدرک مربیگری بسکتبال آمریکا و لایسنس مربیگری فیبا هم هستند.

وی اضافه کرد: گزینه‌های دیگری هم وجود داشتند. ولی در آخرین جلسه کمیته فنی فدراسیون بسکتبال تصمیم بر این شد شایسته متشرعی هدایت تیم ملی پنج نفره را بر عهده بگیرد. متشرعی نیز در هفته آینده به ایران می‌آید و سپس مدت قرارداد شان را اعلام خواهیم کرد.

شجاعی در مورد اردوهای تیم ملی نیز اظهار کرد: اگر شرایط مهیا باشد اردوها از هفته دوم فروردین آغاز می‌شود. نزدیک‌ترین مسابقاتی که تیم پنج نفره در پیش دارد، مسابقات قهرمانی آسیا در شهریورماه سال جدید خواهد بود. البته امکان دارد پیش از حضور در کاپ آسیا در مسابقات غرب  آسیا نیز شرکت کنند.

وی در پایان در خصوص تفکیک تیم سه به سه و تیم پنج نفره گفت: این موضوع دغدغه اصلی ما هم است ولی در حال حاضر برای انجام این کار زود است و احتیاج به زمان دارد. بسکتبال بانوان پس از 40 سال مجوز حضور در مسابقات بین‌المللی را دریافت کرده است. بنابراین ترجیح می‌دهیم پس از این همه سال از تمام توان و پتانسل‌مان استفاده کنیم تا حضور چشمگیری داشته باشیم و سپس در این مورد تصمیم لازم را بگیریم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسکتبال تیم ملی برنا سرمربی فریده شجاعی پنج نفره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۶۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند

رقابت‌های مینی گلف قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با شرکت ۱۷۰ ورزشکار به میزبانی اصفهان برگزار شد.

در بخش مردان این مسابقات محمد امین فطرس نماینده قم در جایگاه دوم قرار گرفت و نشان نقره را از آن خود کرد و در مجموع تیمی بخش مردان هم قمی‌ها بر سکوی نایب قهرمانی کشور ایستادند.

در بخش بانوان هم عناوین اول تا سوم به نمایندگان قم رسید و الهام محمدی، نرگس جعفری و مبینا نظری ۳ ورزشکار قمی بودند که به ترتیب مقام‌های اول تا سوم مسابقات را کسب کردند تا در رده بندی تیمی بانوان، قمی‌ها به قهرمانی برسند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • فریز تخمک، راهی برای حفظ قدرت باروری دختران
  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان
  • فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم
  • تنیسورهای کمتر از ۱۲ سال ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری