Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:29:17 GMT

160 هزار عدد مواد محترقه در قائمشهر کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۰۷۰۶۹

160 هزار عدد مواد محترقه در قائمشهر کشف شد

ساری – ایرنا – فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قائمشهر ، گفت: ماموران نیروی انتظامی این شهرستان موفق به کشف و ضبط 160 هزار عدد انواع مواد محترقه شدند.

سرهنگ محمد ولی مرادی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در میدان طالقانی قائمشهر ، افزود: با توجه به نزدیکی پایان سال، این تعداد مواد محترقه که برای فروش تهیه و انباشت شده بود توسط ماموران نیروی انتظامی کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اعلام اینکه شرایط تعداد کشفیات به نسبت پارسال در حال بهتر شدن است، گفت: امسال آموزش های همگانی ماموران پلیس به شهروندان و عنوان داشتن خطرات مواد محترقه باعث شد تا مردم به سمت قانون مند شدن سوق داده شوند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قائمشهر با بیان اینکه الویت اول نیروی انتظامی در بحث چهارشنبه آخر سال آموزش همگانی و خطرات مواد محترقه به شهروندان بوده است ، ادامه داد: باتوجه به آنکه خانواده مهم ترین عامل پیشگیری از حوادث تلخ چهارشنبه آخر سال هستند بنابراین به آنان در حال آموزش دادن هستیم تا بتوانند جلوی یکسری از حوادث را بگیریم.
سرهنگ مرادی با اعلام اینکه برای چهارشنبه آخر سال تمام تمهیدات لازم انجام شده است ، گفت : تمام دستگاه های خدمات رسان هم از آمادگی لازم برای چهارشنبه آخرسال برخوردار هستند تا بتوانیم نظم را در بین شهروندان مهیا کنیم .
وی یک تذکر جدی به افرادی که ناامنی را در چهارشنبه آخر سال ایجاد می کنند داد و بیان کرد : پلیس با کسانی که بخواهند در ایام پایانی سال امنیت و آرامش مردم را برهم بزنند ، برابر قانون رفتار خواهد شد.
فرمانده نیروی انتظامی قائمشهر با تاکید بر اینکه پلیس بر اساس قانون با مغازه هایی که نسبت به تهیه و توزیع مواد محترقه اقدام می کنند به صورت قاطع برخورد خواهد کرد ، گفت: به استناد قانون مجازات اسلامی هرگونه قاچاق، تهیه و توزیع مواد محترقه غیرمجاز جرم است و مرتکبین براساس قانون مجازات می شوند .
سرهنگ مرادی در پایان گفت : همچنین خودروهایی که از شهرستان های دیگر اقدام به توزیع و فروش مواد محترقه در این شهرستان را داشته باشند برابر قانون خودرو آنان تا پایان تعطیلات نوروز توقیف خواهد شد .
7334/1899

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كشف مواد محترقه قائمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۰۷۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بانوان قزوینی از طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، جمعی از بانوان قزوین با تجمع در پارک الغدیر و اهدای گل به ماموران نیروی انتظامی، حمایت خود را از طرح نور اعلام کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان در این مراسم گفت: طرح نور یکی از اولویت‌های سال جاری نیروی انتظامی است.

سردار ابراهیمی تصریح کرد: این طرح نه امنیتی و نه انتظامی است بلکه یک موضوع اجتماعی است که همه با هم باید این توطئه دشمن را خنثی کنیم.

وی افزود: ۳۲ دستگاه اجرایی در این طرح دخیل هستند و بسیج و سپاه همکاری ویژه‌ای در این خصوص با نیروی انتظامی داشته اند.

سردار ابراهیمی ادامه داد: خروجی این طرح بیش از ۹۹ درصد تاثیر داشته و مردم همراهی داشته اند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) در این مراسم گفت: تمام ظرفیت بسیج و نیرو‌های مردمی آماده همکاری با نیروی انتظامی در اجرای طرح نور هستند.

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: ضمن تقدیر از نیروی انتظامی در اجرای این امر به معروف اجتماعی، نحوه اجرا و برخورد ماموران فراجا با مردم قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: بانوان کم حجاب و بد حجاب خواهران ما هستند و این امر به معروف اجتمایی جهت داشتن کرامت‌های بانوان این جامعه است

سردار آتانی اظهار کرد: اجرای این طرح تحکم و باید ندارد، اما مردم توجه کنند که برای این حجاب چه خون‌هایی در این کشور فدا شده است.


دیگر خبرها

  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی