Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از کشته شدن پنج نفر بر اثر نشت خطوط لوله های گاز در منطقه برومی خبر داد.

علی تراب پور در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: ساعت 9:55 امروز (23 اسفندماه) شهروندان طی تماس با سامانه امدادی 125، خبر نشت در خطوط لوله های گاز در مسیر آزاد راه اهواز به ماهشهر واقع در منطقه برومی را اطلاع رسانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:تیم های عملیاتی سازمان به سرعت در محل حادثه حضور یافتند و مشاهده کردند که بر نشت خطوط لوله های گاز و انفجار آن پنج نفر کشته شدند.

تراب پور با بیان اینکه هنوز آماری از تعداد مصدومین در دست نیست، ادامه داد: همچنین در این حادثه پنج دستگاه خودرو عبوری دچار حریق شدند که عملیات اطفای حریق ادامه دارد.

افزایش تعداد مصدومان حادثه انفجار لوله نفت اهواز به رامهرمز

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از افزایش تعداد مصدومان حادثه انفجار لوله نفت اهواز به رامهرمز خبر داد.

مجتبی خالدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: ساعت 10:10 دقیقه صبح امروز، انفجاری در مسیر خط لوله نفت اهواز ـ رامهرمز رخ داد که منجر به آتش گرفتن سه خودرو پاترول، پراید و اتوبوس شد.

وی ادامه داد: این حادثه تاکنون چهار کشته و پنج مصدوم بر جای گذاشته است که مصدومان برای ادامه روند درمان به بیمارستان منتقل شدند. در حال حاضر نیز یک اتوبوس آمبولانس و تعدادی دیگر از عوامل اورژانس همچنان در صحنه حادثه مستقر هستند.

علمدار متولی، یکی از مسئولان روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه حدود یک ساعت پیش لوله‌های گاز در مسیر آزادراه اهواز به ماهشهر دچار انفجار و حریق شدند، اظهار کرد: امیدواریم این حادثه تلفات زیادی نداشته باشد.

به گفته وی، علت حادثه در حال بررسی است و هنوز اطلاعات دقیقی از تعداد مصدومین در دست نیست.

بر اساس این گزارش، آتش‌سوزی خط لوله ۲۰ اینچ گاز کریت کمپ اهواز خط لوله ۲۰ اینچ انتقالی گاز به کارخانه گاز و گاز مایع ۸۰۰ امروز در منطقه کریت کمپ اهواز دچار آتش‌سوزی شد.

با وقوع این حادثه و تشکیل ستاد بحران، نیروهای عملیاتی و آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام و اطفا حریق و ایمن‌سازی آغاز شد.

طبق اعلام شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، هم اکنون آتش‌سوزی خط لوله مهار شده و تردد در جاده اهواز به ماهشهر که برای ایمن‌سازی مسدود شده بود، در جریان است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: انفجار خط لوله نفت اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۰۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

3 کشته در تصادف پژو - کامیون

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی شامگاه یکشنبه در این باره به ایرنا گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در محور مواصلاتی "رستم-یاسوج" داخل تونل، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی ادامه داد: با حضور در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه کامیون با پژو ۴۰۵ حامل ۶ سرنشین به شدت برخورد کرده و منجر به آتش‌سوزی شدید سواری شده است که در این حادثه سه نفر از سرنشینان در دم فوت و سه نفر دیگر نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند.

وی علت تصادف را تجاوز به چپ خودرو پژو اعلام کرد.

محور ارتباطی شهرستان رستم فارس به یاسوج در منطقه بابا میدان از نقاط حادثه خیز است که به قربانگاه مسافران و خودرو‌هایی که در این مسیر کم عرض و پرپیچ و خم در حرکت هستند تبدیل شده است طوری که چند روز گذشته هم شاهد واژگونی خودوری یک خانواده بودیم که چهار نفر از اعضای این خانواده در این حادثه جان باختند.

دیگر خبرها

  • انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد
  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون
  • تصادف در محور فارس به یاسوج با ۶ کشته و زخمی
  • ترمیم شکستگی لوله اصلی آب شهر ندوشن
  • دستکم دو کشته به علت انفجار در یک پمپ بنزین در برزیل
  • امدادرسانی هلال احمر قزوین به ۴۰ حادثه دیده در آزادراه‌های قزوین
  • ۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان
  • ریزش منزل مسکونی در اهواز
  • ریزش ساختمان مسکونی در اهواز در پی گودبرداری غیراصولی
  • مهار حادثه ترکیدگی لوله آب خیابان مهدی (عج) شهر یزد