Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز - ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اعلام کرد: در آغاز دهه پنجم انقلاب، محور بیانیه گام دوم جوانان هستند.

به گزارش ایرنا، حیدر علی کامیاب کلانتری پنجشنبه در نشست با دبیران سازمان های مردم نهاد افزود: اختصاص این بیانیه به جوانان بیانگر اهمیت این قشر تاثیرگذار در جامعه است که رهبر معظم انقلاب به آن تاکید دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: باید بکوشیم تمام بخش های این بیانیه را عملیاتی کنیم تا جوانان که اکثریت جامعه را تشکیل می دهند به حق خود برسند.
مدیر کل ورزش و جوانان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در دولت یازدهم و دوازدهم نگاه ویژه ای به جوانان شده است، اظهار داشت: وزیر ورزش و جوانان با راه اندازی ستاد ملی سامان دهی امور جوانان و به تصویب رساندن طرح های مختلف گام های ارزشمندی را برای جوانان برداشته است.
وی با اظهار اینکه بدون حضور جوانان رشد و توسعه جامعه امکان پذیر نیست، از مسئولان سازمان های مردم نهاد جوان خواست از ابتدای سال 98 برای تحقق گام دوم قدم بردارند.
کامیاب به بهره برداری از پنج خانه جوان در ابتدای سال 98 در شهر ستان های فارس اشاره کرد و افزود: با تحقق این امر استان فارس نخستین استانی است که در کشور صاحب هشت خانه جوان می شود.
وی اظهار امیدواری کرد با جذب اعتبارات اختصاص یافته به کمپ رهبران جوان در منطقه سپیدان استان فارس، این کمپ که ظرفیت 500 نفر را دارد و از برنامه های سازمان کنفرانس اسلامی است پیش از موعد مقرر به بهره برداری برسد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی چهارشنبه 24 بهمن 97 در بیانیه ای مهم و راهبردی به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ورود جمهوری اسلامی به فصل جدیدی از زندگی به تبیین ویژگی‌های مسیر پر افتخار پیموده شده در چهل سال گذشته و برکات خیره‌ کننده انقلاب اسلامی در رساندن ایران عزیز به جایگاه شایسته ملت پرداختند و با تأکید بر امید واقع‌بینانه به آینده و نقش بی‌بدیل جوانان در برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمانها، خطاب به جوانان و آینده‌سازان ایران مقتدر، الزامات این جهاد بزرگ را در هفت سرفصل اساسی بیان کردند.
ایشان در این بیانیه ضمن بیان هفت توصیه به جوانان ایرانی از جمله علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی، روابط خارجی، مرزبندی با دشمن و سبک زندگی، خواستار توجه آنان به این موضوع شدند.
7368 / 1876

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش گام دوم انقلاب جوانان سمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۳۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، عین الله دهقان ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: هدف مشترک فدراسیون و ورزش و جوانان استان، اعتلای ورزش کشتی کهگیلویه و بویراحمد است.

وی با بیان اینکه این امر در سایه تعامل و همفکری تحقق خواهد یافت، گفت:، محمد مؤمنی منش پس از انجام رأی گیری در این مجمع انتخاباتی با کسب بیشترین آرا به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت کشتی استان انتخاب و معرفی شد.

دهقان تصریح کرد: توسعه ورزش در استان، به سلامت جامعه و جوانان و کاهش معضلات اجتماعی و آسیب‌های ناشی از آن منجر می‌شود.

کد خبر 6097251

دیگر خبرها

  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود
  • ورزش خوزستان با طرح ملی آمایش سرزمینی به نقطه مطلوب می‌رسد
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • فارس قهرمان رقابت‌های راگبی
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • اعلام فهرست انتخاباتی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی برای تهران + اسامی