Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، امین‌الله بهرامی، رئیس دبیرستان نمونه دولتی آیت‌الله گلپایگانی خرم آباد در این مراسم جشن نیکوکاری از استقبال و مشارکت دانش‌آموزان در کمک به همنوعان نیازمند خبر داد و گفت: با تصویب شورای دانش‌آموزی دبیرستان جشنواره و فروشگاه غذا در سه مرحله به‌صورت پایه‌ای برگزار و عواید آن به جشن نیکوکاری اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به مشارکت ۳۲ میلیون ریالی دانش‌آموزان در جشن نیکوکاری اشاره کرد و افزود: نهادینه کردن فرهنگ نوعدوستی بین دانش‌آموزان از اهداف تربیتی این دبیرستان است.

جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته امداد لرستان در جمع دانش‌آموزان نمونه گلپایگانی از ایجاد شبکه‌های نیکوکاری در بین مدارس استان خبر داد و افزود: مشارکت اجتماعی آموزش و پرورش به عنوان یک برنامه فرهنگی ـ. اجتماعی نقش مؤثری در برنامه‌های محرومیت زدایی دارد.

وی به افزایش ۴۱ درصدی مشارکت مردم در جمع‌آوری کمک‌های مردمی طی سال جاری خبر داد و گفت: هدایای مردمی در جشن نیکوکاری مستقیما تا قبل از عید به دست نیازمندان خواهد رسید.

اجرای برنامه هنری سرود کوله پشتی در وصف شهدا و دل‌های با محبت با موضوع نیکوکاری از دیگر بخش‌های این مراسم بود کمااینکه هدیه ۳۲ میلیون ریالی دانش‌آموزان این دبیرستان به جشن نیکوکاری توسط فرزند شهید سرفراز سید نورخدا موسوی به مسئولین کمیته امداد اهدا شد.

انتهای پیام/د

مراسم نیکوکاری ویژه بزرگداشت شهدا در خرم‌آباد برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۱۶۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم

شهدا الگویی ماندگار برای جامعه امروز به ویژه نسل جوان هستند. چرا که آنها از خون خود گذشتند تا ایثار و فداکاری را به نسل امروز بیاموزند. مراسم یادواره شهدا بهانه‌ای است برای زنده نگه داشتن مقام شامخ بزرگوارانی که آبادانی و آرامش را برای کشور ارزانی داشتند.

به همین منظور بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری در شهرستان خوی استان آذربایجان غربی مراسم یادواره شهدا برگزار کردند.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تدارک ۱۲۰ هزار عنوان برنامه با مشارکت مردم در سراسر کشور
  • یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد
  • جذب حداکثری از اهداف مهم برگزاری جشنواره امامت و مهدویت است
  • برگزاری اردو برای پرورش دانش‌آموزان از ساعت‌ها سخنرانی مفیدتر است
  • بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • اولویت بومی گزینی در استخدام نیروهای آموزش و پرورش بهارستان
  • جنبش حامی فلسطین به دبیرستان‌های فرانسه کشیده شد
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار