Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@23:05:41 GMT

تاثیر راهیان نور بر روی نسل جوان امروزی

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۲۴۹۹

تاثیر راهیان نور بر روی نسل جوان امروزی

توکل فرهادی مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه آذربایجان شرقی با بیان اینکه راهیان نور اثرگذاری ویژه ای بر روی نسل جوان امروزی دارد، در گفتگوبا خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت : در این اردوها مردم با وقایع تاریخ دفاع مقدس و موقعیت های جغرافیایی عملیات ها از نزدیک آشنا و برخی از شبهات مطرح شده توسط عده ای رفع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین رشادت های رزمندگان، توجه به کیفی سازی برنامه های آن تاکید کرد و افزود: تلاش داریم با کیفی سازی برنامه ها اثربخشی آن ها را که مهم ترین هدف ماست بالا ببریم.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه آذربایجان شرقی با اشاره به برخی از برنامه های فرهنگی هنری در طول اردوهای راهیان نور، برپایی نمایشگاه نقش آذربایجان و رزمندگان لشکر عاشورا در دفاع مقدس در پادگان شهید باکری و رزم فرهنگی شبانه را از مهم ترین آن ها در مناطق عملیاتی جنوب برشمرد.

فرهادی همچنین از آمادگی معاونت اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه عاشورا برای اعزام خبرنگاران به مناطق عملیاتی جهت بازدید و تولید آثار رسانه ای خبر داد.

انتهای پیام/ د

آشنایی با وقایع تاریخ دفاع مقدس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۲۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • ابعاد مختلف عملیات «وعده صادق» برای نسل جوان تبیین شود
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان