Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال بانوان ایران قرار است از تاریخ ۱۲ فروردین ماه سال ۹۸ به دور دوم مسابقات مقدماتی انتخابی المپیک ۲۰۲۰ در کشور قطر اعزام شود. بانوان ایران از دور اول این مسابقات به عنوان سرگروه صعود کرده بودند و اکنون برای کسب جواز حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو لازم است بار دیگر از گروه خود بالا بیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتبال بانوان در دور دوم مسابقات مقدماتی المپیک با تیم‌های چین تایپه، فیلیپین و فلسطین رو به رو می‌شود و اگر بتواند نتیجه مناسب را در این بازی‌ها کسب کند تاریخ ساز می‌شود و برای اولین بار حضور در مسابقات المپیک را تجربه می‌کند.

فاطمه عادلی بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان ایران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تیم ملی فوتبال بانوان هیچ زمانی تا به الان بازی دوستانه نداشته است و این بازی‌های دوستانه با تیم فوتبال بانوان کشور‌های دیگر آمادگی بازیکنان ایران را برای حضور در تورنمنت‌های بین المللی بالا برده است.

او تصریح کرد: کادرفنی تیم ملی بانوان از مسابقات دوستانه در تورنمنت چهارجانبه هند و بازی با بلاروس در ورزشگاه آرارات تهران نهایت استفاده را کرد تا توانایی‌های بازیکنان را بشناسد و بهترین پستی را که هر بازیکن می‌تواند در آن بازی کند را تعیین نماید.

تمرینات منظمی را در طول سال داشتیم

عادلی ادامه داد: حدود یک سال است که فدراسیون فوتبال برای تیم فوتبال بانوان ایران هر ماه یک اردو برگزار می‌کند و قرار است از ۲۸ اسفند ماه سال جاری تا هفتم فروردین ماه سال ۹۸ برای آمادگی نهایی قبل از اعزام به مسابقات قطر آخرین اردو در تهران برای بانوان برگزار شود.

فوتبال بانوان نسبت به گذشته پیشرفت کرده است

بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان افزود: سطح بازی تیم فوتبال بانوان نسبت به گذشته پیشرفت داشته است و نتیجه این پیشرفت در دور اول مقدماتی مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ خودش را نشان داد. ما توانستیم به عنوان سرگروه برای اولین بار از گروهمان صعود کنیم و این موفقیت بزرگی برای فوتبال نو پای بانوان ایران است.

برای برنده شدن باید بازی خودمان را انجام بدهیم

عادلی در مورد تیم‌های هم گروه ایران در مسابقات قطر گفت: چین تایپه و فیلیپین رقبای سختی برای بانوان ایران هستند. تیم ملی بانوان ایران در گذشته با این ۲ تیم بازی کرده است، نتیجه این مسابقات پیروزی تیم‌های فیلیپین و چین تایپه مقابل بانوان ایران بوده است، اما بازی با فلسطین چندان سخت به نظر نمی‌رسد و به عقیده من اگر ما بتوانیم بازی خودمان را در این مسابقات انجام دهیم به طور قطع تاریخ ساز می‌شویم و حضور در المپیک را به کارنامه ورزشی خود اضافه می‌کنیم.

فوتبال بانوان در سال ۹۷ پویا بود

عادلی در مورد لیگ فوتبال بانوان سال ۹۷ گفت: در لیگ سال جاری، تیم‌ها و بازیکنان قوی‌تری حضور داشتند و فوتبالیست‌های باتکنیک لیگ در تیم‌های مختلف پخش شده بودند. تیم‌های بالای جدول امتیازات نزدیکی با هم داشتند و رقابت سختی بین آن‌ها بود.

بیشتر بخوانید:

راه یاب ملل مریوان به مصاف شهرداری سیرجان خواهد رفت

نصیری: بازی دوستانه با بلاروس در ورزشگاه آرارات انجام می‌شود

آزمونی بزرگ برای آزمون بانوان!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۶۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی وردی با ۷۵ میلیون تومان جایزه نقدی به مدت ۶ روز در فدراسیون شطرنج برگزار شد.
در پایان این مسابقات تیم شطرنج بانوان نخبگان گیلان به مقام قهرمانی رسید، پیشگام نوین تهران و فیل خوب اراک به ترتیب دوم و سوم شدند.
در لیگ برتر شطرنج بانوان ایران ۸ تیم باشگاه نخبگان گیلان، باشگاه شطرنج افلاک، باشگاه پیشگام نوین رایمند شهر رضا، باشگاه پیشگام نوین تهران، باشگاه اندیشه نوین ساری، باشگاه فیل خوب اراک، باشگاه ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور