Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@04:39:36 GMT

کشف ۴۰۰۰ عدد انواع موادمحترقه قاچاق توسط پلیس فامنین

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۲۹۱۱۸

کشف ۴۰۰۰ عدد انواع موادمحترقه قاچاق توسط پلیس فامنین

سرهنگ علی حسن حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مأمورین انتظامی شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق و تأمین ایام پایانی سال، ضمن کنترل و پایش اصناف موفق به کشف تعداد ۴ هزار عدد انواع موادمحترقه قاچاق از یک واحد صنفی متخلف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین یادآور شد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و یک واحد صنفی نیز پلمب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حیدری در ادامه بابیان اینکه متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، ارزش کالای مکشوفه را بنا به نظر کارشناسان حدود ۳۰ میلیون ریال اعلام کرد.

کشف هزار قطعه مرغ قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین همچنین از کشف تعداد هزار قطعه مرغ قاچاق در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: مأمورین انتظامی شهرستان فامنین در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، با پایش محورهای مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی موفق به کشف تعداد هزار قطعه مرغ گوشتی فاقد مجوز بهداشتی و قاچاق شدند.

وی با بیان اینکه در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و یک دستگاه کامیون نیز توقیف شده است، افزود: طیور مکشوفه به اداره دامپزشکی منتقل و متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ حیدری عنوان کرد: کارشناسان ارزش طیور کشف شده را ۶۰۰ میلیون ریال ارزیابی کردند.

کد خبر 4569299

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن حیدری فامنین فرماندهی انتظامی همدان مواد محترقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۲۹۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ توحید فارسی افزود: در اجراى طرح تشدید مبارزه با کالاى قاچاق، ماموران پلیس آگاهی حین کنترل خودروهاى عبوری در محورهاى مواصلاتی به یک دستگاه کامیون بنز حامل بار مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۴۰۰ کیسه ۲۵ کیلویی انواع غذاى ماهى و آبزیان خارجى قاچاق به وزن ۱۰ تن را کشف کردند و در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اینکه قاچاق کالا همواره ضربه سنگینی را به اقتصاد کشور وارد می‌کند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و موارد مشابه مراتب را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

 

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس