Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@17:20:08 GMT

آغاز تحولات اقتصادی در سال ۹۸

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۴۷۱۲

آغاز تحولات اقتصادی در سال ۹۸

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نشست مشترک نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و ائمه جمعه شهرستان‌های کرمان و راور با محوریت سه مبحث اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در محل دفتر پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست بیشتر مطالب به سرفصل موضوعات اقتصادی پرداخته شد و همچنین اقدامات مجلس شورای اسلامی در سال ۹۷ و برنامه‌های سال آینده مجلس و موضوعات مربوط به حوزه معین‌های اقتصادی در استان مورد بحث قرار گرفت.

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در این نشست با تشکر از قبول دعوت و حضور مدعوین به تشریح وضعیت اقتصادی ایران در سال ۹۷ پرداخت و دو عامل خارجی و داخلی اثرگذار در اقتصاد ایران را تشریح و بیان کرد: عدم توجه به عوامل اقتصادی در درون کشور مهمترین چالش اقتصاد ایران بوده و هست.

وی ادامه داد: در صورتی که به این عوامل درونی پرداخته نشود، میزان تاثیر تحریم‌ها بر اقتصاد ایران بیشتر خواهد شد و این به عنوان یکی از مباحث مهمی است که باید به آن پرداخته شود.

پورابراهیمی با اشاره به اشتباه سیاست‌های ارزی دولت در نیمه اول سال ۹۷ گفت: اشتباه فاحش دولت در سه حوزه افزایش نرخ سود سپرده بانکی، عرضه طلا و تک نرخی کردن قیمت ۴ هزار و ۲۰۰ برای نرخ ارز بزرگترین اشتباه‌های دولت بود که هزین سنگینی برای نظام اجرایی کشور تحمیل کرد.
انتهای پیام/ی

اشتباه سیاست‌های ارزی دولت در نیمه اول سال ۹۷

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۴۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال

به گزارش قدس آنلاین،  حسن زاده روز یکشنیه در بازدید از شهرک صنعتی زرند بیان کرد: شهرک صنعتی شماره ۲ زرند در سال ۱۳۸۶ تملک، ولی متاسفانه به دلایل مختلفی مجوز استقرار و بهره برداری واحدهای صنعتی صادر نشد.

وی افزود: سرانجام در ۲۷ فروردین ماه امسال پس از چهار بار بازنگری در طرح ارزیابی زیست محیطی مجوز شهرک مذکور به میزان ۳۰ هکتار از اراضی در اختیار و آن هم تا رده سه زیست محیطی، پس از ۱۷ سال وقفه با همت تیم اقتصادی استان دریافت شد.

معاون اقتصادی استانداری کرمان ابراز امیدواری کرد با مشارکت و سرمایه گذاری شاهد راه اندازی صنایع مختلف و ایجاد اشتغال در این شهرک باشیم.

حسین میجانی مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان هم با اشاره به زیرساخت‌های موجود آب، برق و گاز افزود: از هم اکنون این شهرک آماده واگذاری به سرمایه گذاران واحدهای مختلف تولیدی است.

بازدید از گلخانه هیدرو پونیک از دیگر برنامه سفر یکروزه معاون اقتصادی استانداری کرمان بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • امشب؛ دهمین گفتگوی زنده تلویزیونی رئیسی با مردم
  • خاندوزی : فصل جدیدی از توسعه اقتصادی ایران و عراق آغاز شد
  • کرمان آیدکس معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری
  • وحشت روزنامه دولت از برملاشدن ناتوانی‌های اقتصادی دولت سیزدهم
  • وزیر اقتصاد: رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • واکنش عجیب طراح برنامه اقتصادی رییسی به وضعیت هزینه‌کرد دولت/ جبراییلی هم به شادی بی‌دلیل خبرگزاری دولت اعتراض کرد
  • بخش خصوصی؛ امید ایران توانمند
  • محمودزاده: رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند