Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: زمینه برای توسعه و رفع محرومیت در استان فراهم است و خود مردم نیز پای کار هستند. ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۶ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار محمدحسین رجبی امشب در شب خاطره «حماسه دولاب» که با حضور جمعی از مسئولان و رزمندگان دوران جنگ تحمیلی در سالن شهدای گمنام سپاه این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و 5400 شهید گلگون‌کفن استان کردستان اظهار داشت: انصافاً شهیدان و خانواده‌های معظم شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با گرامیداشت یاد و خاطره حاج میکائیل حمه‌گلانی مجاهد فی سبیل الله و یادآوری اینکه امروز سالروز حماسه دولاب است، گفت: در آن منطقه از استان کردستان نیز شهیدان زیادی تقدیم انقلاب کرده‌ایم.

تمام مردم کردستان امنیت پایدار و مثال‌زدنی را احساس می‌کنند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه امنیت پایدار و مثال‌زدنی استان مرهون خون شهداست، تصریح کرد: خوشبختانه تمام مردم این دیار از نعمت خدادادی امنیت بهره‌مندند و آن را احساس می‌کنند.

وی ادامه داد: امروزه در سطح کشور و سراسر استان کردستان از امنیت قابل قبول، مستقر و پایدار بهره‌مندیم و همه زمینه‌ها برای خدمتگزاری به مردم این دیار فراهم است.

نباید هیچ‌گاه مجاهدت مجاهدان فی‌ سبیل‌الله را فراموش کنیم

سردار رجبی با تاکید بر اینکه نباید هیچ‌گاه مجاهدت، از خودگذشتگی و ایثارگری مجاهدان فی‌ سبیل‌الله را فراموش کنیم، افزود: در استان کردستان زمینه برای امنیت و توسعه فراهم است و همه دولتمردان نیز در تلاشند اما باید در طراز این امنیت و شهیدان یک همت بالا و گسترده‌ای را بگمارند تا همه مردم از امکانات، خدمات و توسعه بهره‌مند شوند.

سپاه در استقرار و تأمین امنیت کردستان با کسی مماشات نداردنقشی که شهید بروجردی در ایجاد امنیت کردستان ایفا کردانتظار داریم مسئولان کشوری به توسعه کردستان کمک کنند

وی با بیان اینکه توسعه و رسیدگی به مشکلات همه نقاط استان مورد توجه مسئولان و بنده است و هیچ جایی به‌صورت مختص و ویژه در نظر گرفته نشده است، اظهار کرد: زمینه برای توسعه و رفع محرومیت در کردستان و مناطقی همچون «نشور، دولاب و حد فاصل شهرستان کامیاران تا سنندج» فراهم است و خود مردم نیز پای کار هستند.

سپاه کردستان همواره آماده خدمت بدون منت به مردم است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه سپاه همواره آماده خدمت بدون منت به مردم است و بارها نیز برای رفع محرومیت اعلام آمادگی کرده، گفت: برای سال آینده تعداد قابل توجهی از پروژه‌های محرومیت‌زدایی در روستاهای اطراف شهرستان سنندج و کامیاران اجرا می‌شود.

وی تاکید کرد: باید برای رفع محرومیت مناطق روستایی همه مردم روستا، دهیار، بخشدار و فرماندار دست به دست هم دهند و در اجرای پروژه‌ها مشارکت داشته باشند و سپاه و بسیج نیز در کنار آنها خواهد بود و دولت، استاندار کردستان و مسئولان ادارات نیز اعلام آمادگی کرده‌اند

دشمن در عرصه‌های اقتصادی چشم طمع به ایران دوخته است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه «خدمت به مردم» بهترین راه مبارزه با آمریکاست، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی که دشمن در عرصه‌های اقتصادی چشم طمع به ایران دوخته همه ما برخلاف تصمیمات و افکار آنان عمل خواهیم کرد و با همکاری و تعامل با یکدیگر، برقراری امنیت، اقدامات خدمات‌رسانی، رفع محرومیت‌زدایی و با مردم‌یاری تصمیم آنها را به شکست تبدیل می‌کنیم.

انتهای پیام/ش

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۵۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی درباره حمله به اسرائیل

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • معادن کلید مهم توسعه کردستان/جاده‌های معادن موجب نارضایتی مردم
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!
  • واردات میوه های گرمسیری زمینه رشد تجارت خارجی را فراهم می کند
  • (ویدیو) گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی درباره حمله به اسرائیل
  • بزرگترین مولفه در توسعه سیستان‌و بلوچستان بحث امنیت است
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • حاکمیت کنونی افغانستان زمینه بازگشت مهاجران از ایران را فراهم کند
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور