Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر عروتی‌موفق، معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: در اردوی راهیان نور دانشجویی امسال 420 نفر به جنوب کشور اعزام شدند.
معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا گفت: همه ساله اردوی راهیان نور، اعزام به مناطق جنوب و غرب کشور در سه حوزه دانشجویان، کارکنان و اساتید برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: اردوی راهیان نور دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا با مساعدت مجموعه ریاست 420 دانشجوی ثبت‌نامی در دو بازه زمانی اعزام شدند.
عروتی موفق گفت: دانشجویان پسر در تاریخ 16 اسفندماه به تعداد 4 اتوبوس و گروه دانشجویان دختر در تاریخ 21 اسفندماه با 6 اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
وی تأکید کرد: ثبت‌نام‌های صورت گرفته با اولویت دانشجویان ورودی جدید بوده و حداکثر دانشجویان اعزام شده از ورودی‌های سال جدید هستند.
‌معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا همدان گفت: هزینه عمده اعزام دانشجویان از قبیل ایاب وذهاب، اسکان و غذا به‌عهده امور فرهنگی دانشگاه بوده و هزینه اندکی برای پک‌های فرهنگی از دانشجویان دریافت شده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان راهیان نور دانشجو دانشگاه بوعلی سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۸۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آغاز پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در این دانشگاه خبر داد.

شهنام عسکرپور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: وزارت بهداشت با پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز موافقت کرده است و این موضوع در نامه‌ دکتر ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت به دکتر محمد حسین سرمست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام شده است.

وی افزود: بنا بر این نامه، طبق مصوبه بیست و هفتمین جلسه کمیته تطبیق و متناسب سازی برنامه‌های آموزشی برای دانشجویان بین‌المللی مصوب ۲۰ اسفندماه سال گذشته، پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری مطرح شد و با برگزاری این دوره، بر اساس برنامه آموزشی مصوب دبیرخانه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی موافقت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • دستگیری بیش از ۱۰۰ دانشجوی دانشگاه امرسون؛ حذف تصاویر حمله پلیس آمریکا به دانشجویان
  • بازداشت بیش از ۱۰۰ دانشجوی معترض در آمریکا؛ آزادی بیان به سبک غربی
  • حدود ۱۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در کالیفرنیا بازداشت شدند
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴