Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم‌ پزشکی اصفهان در پی جنایت تروریستی نیوزیلند در بیانیه‌ای، این جنایت را نشانه شکست غرب مدرن و حقوق بشر آمریکایی دانست.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم‌ پزشکی اصفهان در پی جنایت تروریستی اخیر در مسجدی در نیوزیلند، در بیانیه ای نوشت: این جنایت نشانه شکست غرب مدرن و حقوق بشر آمریکایی است که انسان‌های با نژاد و دین و مذهب متفاوت، باید بدین صورت در نا‌امنی زندگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  در این بیانیه آمده است: جنایات دشمنان اسلام علیه مسلمانان از زمان طلوع خورشید دین مبین اسلام و تابش نور آن به قلب پیامبر عظیم الشان اسلام (ص)، یعنی زمانی که جمعیت مسلمانان انگشت شمار بوده، تا به امروز که حدود یک سوم جمعیت دنیا را مسلمانان تشکیل میدهند، همواره باعث سلب آسایش و زندگی و مشارکت مسلمانان با دیگر همنوعان خود شده است.
در هفته‌ی اخیر، جهان شاهد رفتار خصمانه‌ی متعصبان و افراطیون با مسلمانان بوده، و دشمنان اسلام با شمشیر از رو بسته شده به دشمنی با مسلمانان می‌پردازند.  بسیج دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی اصفهان اقدام تروریستی اخیر که بدلیل جهل و تعصبات نژادپرستانه در مسجدی در کشور نیوزیلند اتفاق افتاد، همچنین حامیان این وحشی گری را بشدت محکوم می‌کند.
این نشانه شکست غرب مدرن و حقوق بشر آمریکایی است که انسان‌های با نژاد و دین و مذهب متفاوت، باید بدین صورت در نا امنی زندگی کنند، حال آنکه علی رغم تلاش دشمنان و رسانه‌های غربی برای تفرقه افکنی در دل کشور متحد و یک دل جمهوری اسلامی ایران، مردم ایران فارغ از هر تعصبات نژادی و دینی درکنار یکدیگر بدون تنش زندگی میکنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی نیوزیلند حمله تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۸۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در حمایت از خیرش اساتید و دانشجویان آمریکایی و اروپایی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،این تجمع با حضور اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه در محوطه دانشکده علوم انسانی این واحد دانشگاهی برگزار شد؛ شرکت کنندگان در این اجتماع با سردادن شعار‌های "مرگ بر آمریکا و اسرائیل، مرگ بر حقوق بشر آمریکایی" از خیزش اساتید و دانشجویان در آمریکا و کشور‌های اروپایی حمایت کرده و جنایات آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی را در غزه و فلسطین محکوم کردند.
یاوری معاون سیاسی فرماندار سبزوار در این تجمع گفت: جنبش اعتراضی اساتید بیدار و دانشجویان آمریکا و اروپا در مهد کشور‌هایی که ادعای آزادی بیان و حمایت از حقوق بشر دارند اتفاق افتاد و دیدیم که این دولتمردان این کشور‌ها بر خلاف شعار‌های حقوق بشری خود نه تنها به دانشجویان و اساتید خود آزادی بیان نمی‌دهند بلکه اقدام به ضرب و شتم و سرکوب جامعه نخبگانی خود می‌کنند.
وی با بیان اینکه دولت‌های غربی که گروه‌های مظلوم فلسطینی را تروریستی می‌دانند، امروز شاهد خیزش جنبش‌های دانشجویی خود هستند جنبش‌هایی که بر خلاف نظر این دولت‌ها فلسینی‌ها را مظلوم و نه تروریست می‌دانند وجدان‌های بیداری که ظلم صهیونیست‌ها را با وجود سانسور رسانه‌ای می‌بینند و برای دفاع از ارمان این مردم به صحنه امده اند.
در پایان این تجمع اعتراضی بیانیه‌ای در حمایت از خیزش اساتید و دانشجویان در آمریکا و کشور‌های اروپایی و محکومیت جنایات اسرائیل غاصب در غزه و فلسطین قرائت شد.

دیگر خبرها

  • طلوع خورشید اسلام، روح نشاط و امید در کالبد زن دمید
  • اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • دین اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب
  • جنبش دانشجویی، سازمان استکباری آمریکایی-صهیونیستی را به هم ریخت
  • ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در حمایت از خیرش اساتید و دانشجویان آمریکایی و اروپایی
  • بررسی ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از حقوق متقابل کارگر و کارفرما
  • ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم بررسی شد