Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@05:27:18 GMT

روحانی وارد عسلویه شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۸۸۲۷

روحانی وارد عسلویه شد

رئیس‌جمهور صبح امروز وارد عسلویه در استان بوشهر شد. ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در ادامه برنامه‌های سفر کاروان تدبیر و امید به استان‌ها و دیدار با مردم و بررسی روند طرح‌های توسعه‌ای در کشور، صبح امروز(یکشنبه، 26 اسفند) وارد عسلویه در استان  بوشهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصوبه مجلس درباره تامین اعتبار برای بهره برداری نیروگاه اتمی بوشهرروحانی فردا به عسلویه می‌رودفرمانداران جدید"کنگان" و "عسلویه" منصوب شدند

 

حجت‌الاسلام روحانی در بدو ورود به فرودگاه بندرلنگه از سوی استاندار  بوشهر و دیگر مقامات و مسئولان ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت.

رئیس‌جمهور قرار است تا ساعتی دیگر در اجتماع مردمی در مجموعه ورزشی شهدای کنگان سخنرانی کند.

حضور در جلسه شورای اداری و جلسه توسعه و سرمایه‌گذاری استان هرمزگان و افتتاح و بهره‌برداری از برخی طرح‌ها و پروژه‌های توسعه‌ای استان از جمله فازهای 13، 22، 23، 24 پارس جنوبی از دیگر برنامه‌های رئیس‌جمهور در این سفر است.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کابینه دولت دوازدهم جمهوری اسلامی ایران دولت دوازدهم حسن روحانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کابینه دولت دوازدهم جمهوری اسلامی ایران دولت دوازدهم حسن روحانی کابینه دولت دوازدهم جمهوری اسلامی ایران دولت دوازدهم حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۸۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!

صادق بوستانی صبح امروز در حاشیه بازدید سرزده از سازمان منطقه آزاد بوشهر، اظهار داشت: بر اساس گزارشات متعدد واصل شده به دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقى استانداری بوشهر متأسفانه شاهد حضور تیم پروازی در سازمان منطقه آزاد بوشهر هستیم.

به گزارش تسنیم، مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر با بیان اینکه شناسایی مدیران پروازی با توجه به مأموریت معاونت اجرایی رئیس جمهور صورت می‌گیرد، گفت: بر‌اساس بررسی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر شده متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان این مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن‌کجی به مردم استان بوشهر محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: برخی از مدیران پروازی هر چند ماه یک بار و بعضاً در هر ماه به مدت بسیار کوتاهی در محل کار حضور پیدا می‌کنند که همین مسئله باعث آسیب به مجموعه و عقب‌ماندگی در برنامه‌ها می‌شود.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر افزود: وجود مدیران پروازی باعث رکود در فعالیت‌های سازمانی و تحمیل هزینه‌های سنگین مالی می‌شود.

بوستانی خاطر نشان کرد: در اسرع وقت مکاتبات لازم با معاون اجرایی رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور صورت خواهد گرفت و انتظار این است با توجه به تأکیدات رئیس جمهور مدیران پروازی ناکارآمد در سایر دستگاه‌ها و صنایع استان را شناسایی خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • کاهش واردات و توسعه صادرات؛ راهبرد مهم فعالیت مناطق آزاد
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور در آب‌های بوشهر انجام شد/نجات ۱۷۲ دریانورد
  • رئیس جمهور وارد سریلانکا شد
  • شهردار بندر دیر معرفی شد
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • رئیسی به لاهور سفر کرد