Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:07:23 GMT

خطاهای حوزه سلامت قابل اغماض نیست

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۰۲۵۲

خطاهای حوزه سلامت قابل اغماض نیست

تهران- ایرنا- معاون دارو وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو تاکید کرد: خطاهای حوزه سلامت قابل اغماض نیست و باید با هدف گذاری مشخص، برای نظارت و بازرسی بیشتر عمل شود چرا که با جان مردم سروکار داریم.

به گزارش ایرنا از سازمان غذا و دارو، مهدی پیرصالحی روز یکشنبه افزود: هدف ما در حوزه سلامت خدمت رسانی به مردم است و مردم نباید کمترین آسیب را در این حوزه ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در برخی پرونده‌های حقوقی سرعت عمل بسیار حائز اهمیت است؛ باید در بازرسی ها به گونه ای عمل کنیم که پیشگیرانه بوده و به مراکز ارائه خدمت، کمک کند.
پیرصالحی ادامه داد: بازرسی ها باید با رعایت حرمت مراکز مربوط صورت گرفته و بیشتر جنبه بازدارنده و آموزنده داشته باشد. همچنین باید قبل از بازرسی تذکرات و دستورالعمل های لازم ارائه شده باشد.
معاون وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: دستورالعمل ها و بخشنامه ها نیز باید حتما از لحاظ حقوقی کنترل شده و به سمت یکپارچگی و انسجام حرکت کنیم تا عملکرد بهتری داشته باشیم.
اجتمام**9185*1834

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سازمان غذا و دارو خطاهاي پزشكي پيرصالحي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۰۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشورهای آفریقایی

مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو گفت: بیش از ۲۰ کشور آفریقایی در اجلاس اقتصادی تجاری ایران و آفریقا شرکت کردند که می‌تواند زمینه همکاری بیشتر در حوزه صادرات محصولات سلامت محور به این کشورها باشد.

به گزارش ایسنا، دکتر حمیدرضا اینانلو عنوان کرد: ۲۰ کشور آفریقایی و ۲۰۰ تاجر در اجلاس اخیر اقتصادی تجاری ایران و آفریقا حضور داشتند که با توجه به ظرفیت‌های صنعتی بالای کشورمان زمینه همکاری با آنان مورد بحث و گفت و گو قرار گرفته و بررسی شد.

وی با بیان توانمندی‌های ایران در عرصه سلامت گفت: ایران با توجه به پشتوانه بومی‌سازی که در حوزه صنعت دارو و تجهیزات پزشکی داشته است، می‌تواند توانمندی خود را به کشورهای دیگر ارائه دهد، همچنین در مورد خدماتی که برای تجهیز بیمارستان و بیمارستان سازی لازم است، آمادگی داریم که به کشورهای افریقایی کمک کنیم و این مراکز را با صد در صد تجهیزات پزشکی به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

به گفته وی، زمینه همکاری در مورد انتقال تکنولوژی و مشاوره صنعت دارو و تجهیزات پزشکی نیز با توسعه روابط با این کشورها امکان پذیر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بسته خدمتی دندانپزشکی برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور با قابلیت بازرسی ساخته شد
  • سلامت آب‌های بسته بندی هیچ مشکلی ندارد/ به شایعات توجه نکنید
  • سلامت آب‌های بسته بندی هیچ مشکلی ندارند/ به شایعات توجه نکنید
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشورهای آفریقایی
  • توزیع داروی افسردگی ترازدون پس از تایید سلامت محموله‌های وارداتی جهت رفع کمبود