Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اسفندیار رستم زاد روز یکشنبه در نشست با خبرنگاران رسانه های گروهی ایلام افزود: پرداخت مطالبات فرهنگیان در دستور کار قرار داشته و یکی از دغدغه های مهم این اداره کل است.

*** اختصاص 900 میلیارد ریال برای توسعه و تقویت حوزه آموزشی استان
وی به سفر اخیر وزیر آموزش و پرورش استان به استان اشاره کرد و گفت: در این سفر در مجموع 900 میلیارد ریال برای توسعه و تقویت فعالیت های آموزشی این استان اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: بخشی از این اعتبار برای تخریب و بازسازی 50 درصد از مجموع 196 مدرسه سنگی استان اختصاص یافته که نوسازی و دوباره ساخته خواهند شد.
وی تقدیر از مربیان پرورشی مدارس، حمایت از مدارس غیر انتفاعی، ریشه کنی بیسوادی، اجرای طرح ایران مهارت، جمع آوری مدارس کانکسی، تجهیز مراکز پرورشی و فرهنگی، توسعه مراکز رفاهی و غیره را از جمله مصوبه های سفر اخیر وزیر آموزش و پرورش به این استان عنوان کرد.

*** موسسان مدارس غیر انتفاعی جز کارآفرینان قرار می گیرند
وی همچنین با اشاره به تحصیل هشت هزار و 365 دانش آموز از مجموع 100 هزار دانش آموز استان در مدارس غیر دولتی گفت: در آخرین نشست شورای آموزش و پرورش استان پیشنهاد داده شد تا موسسان این مدارس جزء کارآفرینان قرار گیرند.
به گفته وی، در این صورت موسسان مدارس غیر انتفاعی به عنوان کاآفرین از تسهیلات صندوق های کار آفرینی بهره مند خواهند شد.
وی همچنین از تصویت 30میلیارد ریال تسهیسات برای پرداخت به مدارس غیر انتفاعی این استان در سفر اخیر وزیر آموزش و پرورش به این استان خبر داد.

*** ایلام دارای کمترین دانش آموز معتاد و بزهکار در کشور
رستم زاد به آسیب های اجتماعی مدارس این استان اشاره کرد و گفت: جامعه امروز در مقابل تهاجم فرهنگی غرب قرار داشته و دشمنان در جنگ نرم دانش آموزان و جوانان این کشور را هدف قرار داده اند.
وی گفت: برای پیشگیری از آسیبهای اجتماعیس دانش آموزان مدارس طرح نماد در طول سال تحصیلی اجرا و این استان در زمینه اجرای آن مقام نخست کشور را داراست.
وی اظهار کرد: بر اساس بررسیهای انجام گرفته این استان دارای کمترین تعداد دانش آموز معتاد و بزهکار به نسبت جمعیت دانش آموزی در کشور است.

***آمادگی آموزش و پرورش برای اسکان مسافران نوروزی
رستم زاد همچنین از مهیا کردن 144مدرسه با 791کلاس درس و 11خانه معلم این استان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی در تعطیلات سال آینده خبر داد.
به گفته وی، این سازمان پارسال 41هزار نفر روز را اسکان داد که امسال این ظرفیت 60هزار نفر روز خواهد بود.
وی همچنین با اشاره به اینکه 100هزار دانش آموز در استان ایلام با فعالیت 11هزار فرهنگی به تحصیل اشتغال دارند نسبت دانش آموزان به کارکنان را 11 و نسبت به معلمان مدارس 9 نفر اعلام کرد.
7171/6119
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آسیب های اجتماعی بیسوادی جامعه معلم وزیر آموزش و پرورش 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۰۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام؛ علی درویشی امروز- پنجشنبه ششم اردیبهشت‌ماه- در بازدید از روند برگزاری کنکور در شهرستان‌های بدره و ملکشاهی اظهار کرد: حدود ۱۵ هزار نفر داوطلب برای پذیرش در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در استان ایلام با هم به رقابت پرداختند که از این تعداد آموزش و پرورش استان متولی برگزاری آزمون پنج هزار و ۹۹۰ داوطلب است.

وی ادامه داد: نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی در روزهای پنجشنبه ششم و جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام اضافه کرد: در شهرستان‌های آبدانان، دهلران، چرداول، ملکشاهی، ایوان و بدره و در ۴۸ حوزه امتحانی دیگر آموزش و پرورش مجری برگزاری این آزمون است.

درویشی افزود: از پنج هزار و ۹۹۰ نفری که آموزش و پرورش متولی برگزاری آزمون آنها است سه هزار و ۷۲۵ نفر آنها دختر و دو هزار ۲۶۵ پسر هستند.

کد خبر 747983

دیگر خبرها

  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد