Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از یاسوج ، علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد  گفت : در سال ۹۷ برای نخستین بار ۵ هزار مجوز اجرای طرح توسط دستگاه‌های اجرای با هدف اشتغالزایی و حمایت از تولیدکنندگان صادر شده است.

وی عنوان کرد: در فاز اول ۱۰۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری به استان اختصاص یافت که علاوه بر جذب کامل این مبلغ با افزایش چشمگیر ۱۳۴ درصدی بیش از ۱۴۲ میلیارد تومان جذب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در فاز دوم ۳۳۵ میلیارد تومان به استان اختصاص یافت که از این میزان ۲۱۹ میلیارد تومان سهم بخش‌های اقتصادی از جمله کشاورزی، صنعت، گردشگری و خدمات است و ۱۱۶ میلیارد تومان به دستگاه‌های حمایتی از جمله بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد شهید اختصا داده شد.

احمدی خاطرنشان کرد: تاکنون یک هزار و ۶۷۴ طرح با اختصاص اعتبار بیش از ۱۴۲ میلیارد تومان موفق به اخذ مجوز تسهیلات شدند که اشتغالزایی بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ نفر را به دنبال دارد.

وی بیان کرد: در سال ۹۷ در مشاغل خانگی ۱۰ میلیارد تومان در طرح اشتغال فراگیر به ۱۱۴ طرح مختلف اختصاص داده شد و همچنین در این مدت با ۴۴۸ نفر از فارغ التحصیلان دانشگاهی قرارداد منعقد شده و هم اکنون در واحد‌های تولیدی و خدماتی مشغول شده‌اند.

انتهای پیام/غ

 صدور پنج هزار مجوز برای طرح های  اشتغال فراگیر

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۱۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،در بارش های اخیر بارش‌های اخیر استان کهگیلویه وبویراحمد تا ساعت ۱۸:۳۰ چهارشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳، دلی خمسیر ۱۷ میلیمتر،علی کرمی دمچنار ۱۶،کریک ۱۳،منصور خانی کاکان ۱۲،چیتاب ۱۱.۳،تنگ رواق ۱۱،تل گاه ۱۰،سی سخت ۹.۸،گنجه‌ای ۹،گنجگون ۷،یاسوج فرودگاه ۵، دشتروم ۵،ستنگان ۵، دشت بز ۴، مارگون ۴،سیرون شبلیز ۴، وزگ ۳.۵، سرآسیاب یوسفی ۳، لیکک ۲.۲ و تنگ سرخ ۲ میلیمتر باران بارید. 

دیگر خبرها

  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰