Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-05@15:56:25 GMT

کشف یک تن و ۳۵۵ کیلو مواد مخدر در کرمان

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۳۲۵۱

کشف یک تن و ۳۵۵ کیلو مواد مخدر در کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر، فرمانده انتظامی استان کرمان امروز یکشنبه، 26 اسفند گفت: ماموران ایست بازرسی سه‌راهی راین حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کاویان مشکوک شده و به آن دستور ایست دادند.
وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این کامیون 569 کیلو مرفین که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به عملیات دوم گفت: ماموران مواد مخدر استان طی اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان در حمل مواد افیونی از محورهای استان مطلع و ضمن هماهنگی با مقام قضایی در محورهای مورد نظر مستقر و در نهایت در محور نگار - کرمان به دو خودروی تیبا و پژو 405 مشکوک شده و به آن‌ها دستور ایست دادند.
وی اظهار کرد: رانندگان این خودروها بدون توجه به دستور ایست پلیس به مسیر خود ادامه دادند که پس از تعقیب و گریزی به دام افتادند و در بازرسی از این خودروها 302 کیلو تریاک کشف شد.
فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به عملیات سوم که توسط ماموران یگان تکاوری 113 انجام شد، تأکید کرد: ماموران حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی در بازرسی از دو خودرو، 484 کیلو تریاک کشف کردند و دو متهم نیز دستگیر شدند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان اجتماعی بنی اسدی مواد مخدر پلیس کشف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۳۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 یک کیلوگرم مواد مخدر که به شکل ماهرانه‌ای در زیر شاسی یک کامیون خروجی جاسازی شده بود، با هوشیاری مأموران گمرک بازرگان کشف شد. تصاویر جاساز خاص این کامیون را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • انتقال ۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون ناکام ماند
  • ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد