Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: الان زمانی نیست که انتظار زیبا بازی کردن داشته باشیم و باید استقلال امتیازات را کسب کند.

 محسن گروسی، درمورد پیروزی استقلال مقابل نساجی عنوان کرد: استقلال نسبت به مسابقات گذشته تحرک نداشت اما الان زمانی نیست که دنبال زیبا بازی کردن باشیم. همین که استقلال می‌برد بسیار خوب است و باعث امیدواری ما به آینده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کل دقایقی بازیکن بود و دقایقی استقلال برتری داشت و دقایقی هم نساجی حمله می‌کرد اما درنهایت استقلال سه امتیاز مهم را کسب کرد. 

وی درمورد اینکه دلیل تغییرات استقلال نسبت به بازی‌های قبل چه بود، اظهار داشت: شاید فشردگی لیگ و خستگی آسیا دلیل این تغییرات بوده باشد دلیل ا ین موضوع را من نمی‌دانم و کادر فنی باید در رابطه با آن توضیح دهد. هرچه من در این رابطه بگویم بیهوده است اما به نظرم کادر فنی با توجه به فشردگی قصد استفاده از همه مهره‌های خود را دارد. 

پیشکسوت استقلال در رابطه با عملکرد مرتضی تبریزی و خوشحالی عجیب او بعد از گلی که به ثمر رساند عنوان کرد: تبریزی بازیکن خوبی بوده و کیفیتش را در گذشته نشان داده است. جا افتادن در استقلال و پرسپولیس بسیار سخت است. او باید از لحاظ روانی خودش را آماده کند و در این صورت مقابل هر حریفی بازیکن خطرناکی خواهد بود. به هر حال او یک مقدار از روزهای ایده‌آلش دور است. 

گروسی در رابطه با وضعیت دربی پیش رو عنوان کرد: همیشه گفته‌ام دربی ربطی به جدول و رتبه تیم‌ها ندارد و تنها عامل موفقیت تیم‌ها در دربی آمادگی روانی در همان روز مسابقه است. دربی ‌آمادگی روانی خودش را نیاز دارد و در آن صورت یک تیم می‌تواند موفق باشد.

فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۳۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز با صائب تبریزی: شرم یوسف مانع رسوایی یعقوب ماست

برنمی آیم به تسکین دل خودکام خویش چون فلک در بیقراری دیده ام آرام خویش   موجه بی دست و پا رادایه ای چون بحر نیست فارغم از فکر آغاز و غم انجام خویش   چشمه امید رانتوان به خاک انباشتن ورنه می گشتم ز بی صیدی شکار دام خویش   شکرستانی برای تلخکامان گشته است غفلت شیرین لبان ازلذت دشنام خویش   دردسر بسیار دارد دردمندیها که من سوختم چون لاله تاپرکردم ازخون جام خویش   حرص برمن دردهای نسیه راکرده است نقد صبح نا گردیده می افتم به فکر شام خویش   گرچه مطلب نیست در پیغام دردآلود من خجلتی دارم،که نتوان گفت، از پیغام خویش   شرم یوسف مانع رسوایی یعقوب ماست چشم ما درپرده دارد جامه احرام خویش   قوت گویاییی تا در زبان خامه هست ثبت کن بر صفحه ایام صائب نام خویش کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قاضی تبریزی از برترین‌های کشور در صدور حکم مجازات جایگزین حبس
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • یک حاشیه کوچک، کمر استقلال و پرسپولیس را می‌شکند
  • استقلالی‌ها چشم انتظار نخستین واریزی مالک جدید
  • ریکاردو، چهارشنبه فرمانده باش!
  • امروز با صائب تبریزی: شرم یوسف مانع رسوایی یعقوب ماست
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • پخش فیلم «رابطه» با بازی خسرو شکیبایی
  • تنش مدیریتی: جنگ روانی دشمنان بارسا یا واقعیت