Web Analytics Made Easy - Statcounter

ششمین شماره فصلنامه «دانشجویان مستقل» با عنوان «فرصت و چالش یک گام» منتشر شد و در این شماره جمعی از فعالین دانشجویی کشور به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب پرداخته اند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ششمین شماره فصلنامه «دانشجویان مستقل» با عنوان «فرصت و چالش یک گام» منتشر شد.

در این شماره جمعی از فعالین دانشجویی از دانشگاه‌های سراسر کشور به تبیین بیانیه گام دوم که رهبر معظم انقلاب چندی پیش منتشر کردند، پرداخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  «سخن دیده بانیست»، «رازگشایی از یک بیانیه»، «آینده یک ایده مرکزی» و «پیام امید» از مهمترین عناوین این بخش از این نشریه است.      
بخش دوم این فصلنامه هشت صفحه ای، به مسئله پیشرفت و جوانان در چهلسالگی انقلاب پرداخته و مصداق‌هایی که پیشرفت و توسعه به وسیله جوانان ایجا شده است در قالب گزارش و مصاحبه منتشر شده است.

فصلنامه «دانشجویان مستقل» به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی علی خضریان در هشت صفحه منتشر می‌شود.   برای دانلود این نشریه اینجـــا کلیک کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تبیین بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب فعالین دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۴۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مستقل شدن دو بخش لواسانات و رودبار قصران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ در همایش بزرگداشت روز ملی شورا‌های اسلامی در شهرستان شمیرانات،مطالبات مردمی از جمله حریم کیفی روستاها، وضعیت راه‌های دسترَسی شهری و روستایی و مستقل شدن دو بخش لواسانات و رودبار قصران از یکدیگر پیگیری شد. 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • از بازیگوشی در رشد کودک تا بیزبیز فراموش‌کار در رشد نوآموز
  • خط حزب‌الله ۴۴۲ | شعله‌ای در دل تاریکی
  • تجمع دانشجویان فرانسوی مقابل مدرسه عالی روزنامه نگاری
  • از پرداخت بیش از ۴ هزار وام متاهلی به دانشجویان پزشکی تا تاکید بر استفاده دانشگاه‌ها از سند دانشگاه اسلامی
  • لیست ۱۶ نفره جبهه پایداری و شورای ائتلاف منتشر شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران منتشر شد
  • بیانیه آشوریان ارومیه در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم
  • واکنش رهبر انقلاب به اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند
  • پیگیری مستقل شدن دو بخش لواسانات و رودبار قصران