Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-08@03:33:19 GMT

افزایش فساد و فحشا در سرزمین‌های اشغالی

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۸۰۸۵

افزایش فساد و فحشا در سرزمین‌های اشغالی

جدیدترین آمار از فعالیت ۱۴ هزار روسپی و پایین آمدن سن فحشاگری به ۱۳ سال در سرزمین‌های اشغالی حکایت دارد.

به نوشته شماره یکشنبه روزنامه «جروزالم پست» براساس تازه‌ترین آمار و ارقام اینک در حالی حدود ۱۴ هزار نفر در اسرائیل به فحشا مشغولند که ۹۵ درصد آن‌ها را «زنان» شکل می‌دهند. از این میزان ۳ هزار نفر «زیر سن قانونی» هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آمار پنجشنبه گذشته در نشستی سالیانه با میزبانی موسسه «شکتر» واقع در قدس اشغالی با تمرکز بر امور بانوان برگزار شد. اقرار برخی بانوان روسپی در این داده‌ها نشان می‌دهد که اینک سن روسپیگری در سرزمین‌های اشغالی به ۱۳ سال رسیده و بانوان درگیر در این کار بیشتر از جمله افرادی هستند که در کودکی مورد آزار و اذیت جنسی شدید قرار گرفته‌اند. در عرین حال، تنها ۲۰ درصد آن‌ها سرانجام موفق به خروج از چرخه روسپیگری می‌شوند.

«نعما گلدبرگ» از حاضران در این نشست و مدیر موسس موسسه «Lo Omdot Minege» در سخنانی در این زمینه گفت که زنان فعال در روسپیگری در اسرائیل کسانی نیستند که حق انتخاب دارند.

وی دلایل روسپیگری در سرزمین‌های اشغالی را فرار دختران از منازل، نادیده گرفتن نیاز‌های عاطفی آن‌ها و قرار گرفتن در دام دلالان فساد و فحشا عنوان کرد.

به نوشته این روزنامه، با توجه به وخامت اوضاع در این زمینه، اینک صهیونیست‌ها در پی تصویب قانونی جهت مقابله با روسپیگری و عرضه برنامه توانبخشی برای زنان درگیر در فحشا هستند.

بر اساس آخرین سرشماری‌ها، اینک حدود هشت و نیم میلیون نفر در سرزمین‌های اشغالی ساکنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رژیم صهیونیست فساد و فحشا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۸۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش آمار بازداشت معترضان در دانشگاه‌های آمریکا

شمار دانشجویان بازداشت شده در دانشگاه ‌های آمریکا به حدود ۲۵۰۰ نفر رسیده و بیش از۵۰ مدرس و استاد دانشگاه تاکنون بازداشت شده‌اند.

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080228 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • انگلیس از وقوع ۲ انفجار در سواحل یمن خبر داد
  • باند اشاعه فحشا‌‌ در شیراز دستگیر شدند
  • چهارمین حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه رژیم صهیونیستی
  • تشدید حملات مقاومت عراق به اهداف صهیونیستی همزمان با حمله به رفح
  • دومین حمله مقاومت اسلامی عراق به اراضی اشغالی درکمتر از۲۴ساعت
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب سرزمین های اشغالی | جزئیات آمار مقاومت عراق در ۲۰۰ روز پس از طوفان الاقصی
  • عرض و طول سرزمین‌های اشغالی تحت اشراف سلاح‌های ایرانی است
  • حمله جدید حزب الله به سرزمین های آشغالی و بلندی های جولان با ده‌ها موشک
  • افزایش آمار بازداشت معترضان در دانشگاه‌های آمریکا
  • افزایش عملیات‌های حزب الله در پاسخ به تهدیدهای صهیونیست‌ها/ توقف جنگ در نوار غزه شرط مقاومت برای پایان درگیری در شمال سرزمین‌های اشغالی+ نقشه میدانی و عکس