Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار محسن فتحی زاده جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در ویژه برنامه جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور که با حضور کاروان های راهیان نور و کارکنان ناجا در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد، با بیان اینکه بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس هرگز تکراری نمی شود، گفت: اگر بارها به قدمگاه شهدا مشرف شویم، همچنان یک حس و حال معنوی خاصی داریم؛ همانگونه که هر بار به مکان های زیارتی می رویم، حس و حال عجیبی داریم و این سرزمین همیشه برایمان تازگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه دستاوردهای دفاع مقدس، حقیقتا موجبات افتخار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورده است، افزود: دفاع مقدس، امنیت ما را برایمان به ارمغان آورده است و اگر امروز ما از قدرت های جهانی ت سی نداریم و محکم در برابر آنان می ایستیم و روی آرمان های خودمان پا فشاری می کنیم، به دلیل قدرتی است که به واسطه دفاع مقدس، نصیب ما شده است.

سردار فتحی زاده تاکید کرد: امام خامنه ای در خصوص کاری که شهدا برای ما کرده اند، فرموده اند که اگر این شهدایی که شلمچه، یادگار آنها و این بیابان های خونین حامل نشانه های آنان نبود، امروز دراین کشور از استقلال ملی وشرف ملت و از اسلام چیزی نمانده بود و ما مدیون شهدایمان هستیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: نیروی انتظامی هم با درک درست از ارزش ها و اهمیت راهیان نور و این ارزش های ماندگاری که در جبهه ها حضور دارد و با پشتیبانی که فرماندهی نیروی انتظامی داشته اند، سال به سال تلاش که حضور کاروان های راهیان نور ناجا در مناطق عملیاتی دفاع مقدس افزایش پیدا کند.

سردار فتحی زاده با بیان اینکه امسال هم سعی کردیم که بیش از سال گذشته توفیق حضور در راهیان نور را داشته باشیم، تصریح کرد: در ایام نوروز، بیش از 5 هزار نفر از کارکنان نیروی انتظامی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور خواهند یافت.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در ادامه خاطر نشان کرد: بخش های مختلف نیروهای انتظامی، در این سفر حضور خواهند داشت و اداره 4 یادمان دفاع مقدس، برعهده نیروی انتظامی است و سعی کردیم که خدمتگزار زائران راهیان نور باشیم.

وی در پایان یادآور شد: نیروی انتظامی مسئولیت سنگینی هم در خصوص کل زائران سرزمین نور در حوزه ایجاد نظم و امنیت دارد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۸۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دفاع روسیه: مسکو هرگز ناتو را تهدید نکرده است

وزیر دفاع روسیه امروز جمعه گفت: مسکو هرگز سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) را تهدید نکرده و از نظر نظامی و ژئوپلتیکی (جغرافیای سیاسی) علاقه‌ای به حمله به کشورهای این ائتلاف ندارد.

به گزارش مشرق، خبرگزاری اسپوتنیک نوشت: سرگئی شویگو در نشست وزیران دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای (SCO) در آستانه، افزود، ما فقط از مردم خود در سرزمین های تاریخی خود محافظت می کنیم.

شویگو گفت: روسیه همواره نهایت تلاش خود را بکار بسته تا توازن قوا و ثبات راهبردی در جهان را حفظ کند.

وزیر دفاع روسیه خاطرنشان کرد، قصد آمریکا برای استقرار زیرساخت های نظامی خود در آسیای جنوبی و شرقی، تهدیدی مستقیم علیه ثبات کشورهای سازمان همکاری شانگهای است.

وی در اظهارنظر درباره اوضاع در منطقه آسیا-اقیانوسیه گفت، ساختارهای نظامی و سیاسی دارای گرایش به آمریکا تلاش می کنند سیستم امنیتی منطقه را بازسازی کنند تا بر این بخش از کره زمین سلطه یابند.

وزیر دفاع روسیه خاطرنشان کرد، بازداشت تروریست های افراطی از خاورمیانه و شمال آفریقا به جنوب شرق آسیا زمینه را برای تنش جدید در منطقه ایجاد کرده است.

این مقام روسیه گفت: آمریکا از تاکتیک های دامن زدن به کانون های بی ثباتی در جهان، ایجاد تهدیدهای امنیتی استفاده و در عین حال، کمک های نظامی را به طور همزمان ارائه می دهد.

شویگو همچنین به پیامدهای فاجعه بار احتمالی ناشی از حملات مداوم اوکراین به نیروگاه هسته ای زاپوریژیا اشاره کرد و گفت حملات مداوم نیروهای مسلح اوکراین به نیروگاه هسته ای زاپوریژیا که می تواند به عواقب فاجعه بار منجر شود، نگران کننده است.

سازمان همکاری شانگهای در سال ۲۰۰۱ تأسیس شد. هند، ایران، قزاقستان، چین، قرقیزستان، روسیه، تاجیکستان، پاکستان و ازبکستان اعضای کامل آن هستند. افغانستان، بلاروس و مغولستان کشورهای ناظر آن را تشکیل می‌دهند. آذربایجان، ارمنستان، مصر، کامبوج، نپال، قطر، امارات، عربستان سعودی، ترکیه، سریلانکا، مالدیو، میانمار، بحرین و کویت شرکای گفت‌وگو هستند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع روسیه: مسکو هرگز ناتو را تهدید نکرده است
  • شویگو: روسیه هرگز ناتو را تهدید نکرده است
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • ۳۰ژنرال و افسر اسرائیلی در اسارت حماس/حضور سنوار در مناطق عملیاتی