Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@20:06:26 GMT

بودجه شهرستان رباط کریم در سال آتی افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۸۲۴۷

بودجه شهرستان رباط کریم در سال آتی افزایش یافت

به گزارش ایرنا سید مهدی ساداتی روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان رباط کریم گفت: مایحتاج مردم تا شش ماه در انبارهای شهرستان موجود است و با کمبود مواجه نیستیم و ستاد تنظیم بازار به طور کامل شرایط شهرستان را رصد می کنند.
وی از اقدامات پیش رو در آستانه سال نو خبر داد و گفت: تمهیدات لازم امنیتی کامل و پایدار برای استقبال از نوروز و همچنین چهارشنبه آخر سال در مجموع شهرستان رباط کریم پیش بینی شده است و با آرامش کامل به استقبال سال نو می رویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه شهرستان رباط کریم نیز در این نشست با بیان اینکه مدیریت اسلامی باید دارای سه ویژگی باشد اظهار داشت: تعهد، تخصص و در نهایت کفایت خصیصه هایی است که یک مسئول باید داشته باشد.
حجت الاسلام حسن ترابی با اشاره به اینکه شرط مدیریت اسلامی در کنار تخصص و تعهد، دارا بودن کفایت لازم است، بیان داشت: مدیری که تخصص و تعهد داشته باشد اما کفایت و قدرت لازم را نداشته باشد نمی تواند کاری را به نحو شایسته پیش ببرد.‌ هر یک از شهرداران رباط کریم ، پرند و نصیر شهر نیز در این نشست گزارشی از عملکرد برنامه های شهرداری در سال جاری و آینده ارائه دادند.
رباط کریم با بیش از300 هزار نفر جمعیت در جنوب غربی استان تهران واقع شده است.
تهرام /3036//6139
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استقبال از نوروز امام جمعه سال نو شورای اداری شهرداری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۸۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور

دیوان محاسبات کشور برخی از موارد پیشنهادی این‌ نهاد نظارتی برای اصلاح ساختار نظام بودجه‌ریزی را منتشر کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، دیوان محاسبات کشور برخی از موارد پیشنهادی این‌ نهاد نظارتی برای اصلاح ساختار نظام بودجه ریزی را منتشر کرد که به شرح ذیل است:
لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف، قابلیت نظارت و منطقی کردن هزینه های دولت، اجرای حسابداری بهای تمام شده و اجرای نظام بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد, پوشش کامل احکام پیشنهادی در قوانین بودجه سنواتی  و ساماندهی طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای نیمه تمام ملی بخشی از این پیشنهادات است.

همچنین کاهش ناترازی بودجه با استفاده از ابزارهای اجرای بودجه نظیر استقرار کامل حساب واحد خزانه ، استفاده کامل از ساز و کار پرداخت مستقیم به ذینفع نهایی(اجرای ماده 65قانون محاسبات عمومی)در خصوص کلیه مصارف دولت، فراهم شدن امکان استفاده از سیستم فاکتورینگ در تامین منابع پروژه های عمرانی برای استقراض مسئولانه با نظارت عملیاتی، عدم انتقال کامل وجوه مصرف نشده عمرانی به سالهای آتی  و همچنین تفکیک بودجه جاری و ارزی، ارایه گزارش عملکرد بودجه تعهدی در مقایسه با بودجه نقدی از دیگر موارد پیشنهادی دیوان محاسبات کشور برای اصلاح ساختار نظام بودجه‌ریزی است.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی استان اصفهان نسبت به کل کشور
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی اصفهان نسبت به کل کشور
  • ماجرای قطعی آب از زبان ساکنان شهرک ۲۳ شهر پرندک
  • پیشنهادات مهم دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه ریزی کشور
  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور