Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@20:48:13 GMT

هواپیمایی ماهان 5 پرواز نوروزی بجنورد را لغو کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۹۴۸۲

هواپیمایی ماهان 5 پرواز نوروزی بجنورد را لغو کرد

بجنورد- ایرنا- مدیر فرودگاه بجنورد گفت: شرکت هواپیمایی ماهان پروازهای خود به مقصد بجنورد را در روزهای دوم، پنجم، نهم، دوازدهم و پانزدهم فروردین ماه سال 98 لغو کرد.

سیدمهدی رزاز یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شرکت مزبور برنامه پروازی روزهای جمعه و دوشنبه 2 هفته نخست فروردین آینده خود به بجنورد را ملغی اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این شرکت هواپیمایی علت لغو این پروازها را ذکر نکرده است.
به گزارش ایرنا، عمده مسافران فرودگاه بجنورد مدیران و کارشناسان دستگاهها و استادان دانشگاهها هستند، که این وضعیت موجب می شود پروازهای این فرودگاه در روزهای تعطیل، به ویژه در ایام نوروز، با کمبود مسافر رو به رو شود.
از سویی نزدیکی مرکز استان خراسان شمالی با فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد، که با روزانه بیش از 180 پرواز، دومین فرودگاه پرترافیک کشور شناخته می شود، بخشی از مسافران فرودگاه بجنورد را به مشهد سوق می دهد.
اکنون فرودگاه بجنورد به عنوان فرودگاه مرز هوایی مشغول فعالیت است و دارای یک باند به ابعاد 4200×45 متر، اپرون به ابعاد 245×118 متر، تاکسی وی عمود به ابعاد 23×120 متر و ساختمان ترمینال مسافری به مساحت یکهزار و 700 متر مربع و ترمینال جدید به مساحت چهار هزار و 600 مترمربع است.
به گزارش ایرنا 10 هزار و 874 مسافر در 9 ماهه امسال از طریق پروازهای این فرودگاه جابه جا شده اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال 57.9 درصد کاهش نشان می دهد.
هم اکنون شرکت ماهان در فرودگاه بجنورد در روزهای دوشنبه، پنجشنبه و جمعه و شرکت تابان نیز در روزهای یکشنبه و سه شنبه بین مرکز استان خراسان شمالی و تهران پرواز دارند.
استان 863 هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور قرار دارد که فاصله بجنورد، مرکز این استان تا تهران افزون بر 700 کیلومتر و تا مشهد 250 کیلومتر است.
در این استان مجتمع های بزرگ صنعتی و تولیدی نظیر پتروشیمی خراسان، آلومینای جاجرم، فولاد اسفراین و کارخانه قند شیروان فعالیت دارند که مدیران و کارشناسان این واحدهای صنعتی همواره در حال تردد بین بجنورد و تهران هستند.
3007/5132

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي فرودگاه بجنورد لغو پرواز خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۹۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۴اردیبهشت ۱۴۰۳)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرسhttps://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • ۵۱۳ زائر حج عمره از فرودگاه مشهد عازم سرزمین وحی شدند
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت
  • اولین خلبان بازرگانی ایرانی؛ کاپیتان داریوش تیمسار
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۴ اردیبهشت
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۴اردیبهشت ۱۴۰۳)