Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@14:43:28 GMT

حمایت از پاکبان‌ها

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۹۷۷۶

حمایت از پاکبان‌ها

یگانه خدامیتصویری از مراسمی در شهرداری برازجان حسابی کاربران شبکه‌های اجتماعی را عصبانی کرده است. این عکس روز شنبه پخش شد اما دیروز هم بحث و اظهارنظر درباره‌اش ادامه داشت.



گفته شد که پاکبانان در این مراسم میزبان بودند تا از شهردار برازجان تجلیل کنند. شهردار بعد از اینکه واکنش‌ها به این عکس زیاد شد در اینستاگرامش با گذاشتن یک استوری عذرخواهی کرد و نوشت: «بنده یک میهمان بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابت اتفاق ناخواسته پیش آمده از همه عزیزان عذرخواهی می‌کنم. امروز کارمندان و کارگران و پاکبانان عزیز و زحمتکش شهرداری، میزبان این مراسم بودند و قطعاً خود آنها شایسته این تقدیر و تشکر بودند. من دست این عزیزان را می‌بوسم و هرگز و هرگز در ذهنم برای خودم جایگاهی بالاتر از این زحمتکشان متصور نبوده و نیستم.»
اما می‌شود گفت تقریباً کسی از شهرداری برازجان دفاع نکرده و همه مشغول شماتت آنها هستند. توهین به شأن و جایگاه این افراد زحمتکش مهمترین چیزی است که در انتقادها به آن اشاره می‌شود. چهره‌ها هم در اینستاگرام به این مسأله واکنش نشان دادند. نظرات کاربران را درباره این موضوع بخوانید: حاج حیدر: «ایرادی به شهردار برازجان نیست؛ ایراد از من و شماست که در سالروز شهادت باکری، این خاطره رو محکم نزدیم توصورت همه شهردارها. رفتگر محله، زنش مریض بود؛ بهش مرخصی نمی‌دادن، می‌گفتن نفر جایگزین نداریم؛ رفت پیش شهردار ارومیه، باکری بهش مرخصی داد وخودش رفت به جاش رُفتگری»، مهدی: «گویا معیار‌ها عوض شده است. آن‌که بی‌منت و با دستمزد کم سخت‌ترین کارها را می‌کند پایین دست است و آن‌که تنها دغدغه‌اش تشویق شدن و خرج و برج الکی با پول بیت المال داشتن است، بالا دست باشد. دین و مذهب را کار ندارم، انسانیت به کجا رفته است؟»، محمد عباسی: «در این‌که شهرداری برازجان کار اشتباهی کرده شکی نیست اما منتقدین و خودمان جواب دهیم؛ آیا رفتار ما با یک پاکبان، پولدار، مسئول رده بالا، یا مقامات یکی است؟ که حالا منتقد دیگران شده‌ایم.»
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۹۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم

شهردار رباط کریم گفت: ایستگاه بازارک رباط کریم در امتداد مسیر خط یک مترو تهران است که در فضایی به مساحت ۲۷۰۰ متر مربع ساخته می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رباط کریم، حمیدرضا اللهیاری ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی ایستگاه مترو رباط کریم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مکان‌یابی این ایستگاه در زمان طراحی خط یک مترو تهران و توسط شهرداری تهران تعیین شده و شهرداری رباط کریم بر اساس توافقات صورت گرفته آن را اجرا خواهد کرد.

 وی افزود: در شروع به کار به عنوان شهردار رباط کریم به مردم قول هایی دادم که بخشی از آنها عملی شده و امروز با افتخار شاهد تحقق وعده ساخت ایستگاه مترو هستیم. 

شهردار رباط کریم در ادامه به مصوبات سفر ریاست جمهوری به رباط کریم اشاره کرد و گفت: مصوب شده بود که این ایستگاه توسط شهرداری تهران ساخته شود اما به دلایلی امکان پذیر نبود و ما تصمیم گرفتیم این کار را برای مردم رباط کریم به سرانجام برسانیم.

رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد

اللهیاری در پایان با بیان اینکه ایستگاه بازارک رباط کریم در امتداد مسیر خط یک مترو تهران است، خاطرنشان کرد: این ایستگاه در فضایی به مساحت 2700 متر مربع ساخته می‌شود که طول سکوی ایستگاه 145 متر در دو طرف خواهد بود و هر طرف 7 متر عرض خواهد داشت. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاکبان دزفولی چک یک میلیاردی را به صاحبش بازگرداند
  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • شبهات مطرح شده درباره بودجه شهرداری صحت ندارد
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر
  • ممنوعیت اشتغال اتباع غیر مجاز در پاکبانی
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه‌هشتادی کار خود را در محلات رفسنجان آغاز کردند
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند