Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسن میرزا‌آقابیک، رئیس انجمن راگبی، طی گفتگویی با خبرگزاری برنا در خصوص عملکرد این انجمن در سال 97 گفت: ورزش راگبی با توجه به تلاش‌ انجمن راگبی و فدراسیون انجمن‌های ورزشی، در چند سال گذشته پیشرفت بسیار خوبی داشته است. در بخش آقایان دوبار قهرمانی غرب آسیا و آسیانه میانه را کسب کردیم و در رقابت‌های انتخابی المپیک حضور داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش بانوان هم در همه رده‌های سنی آمادگی لازم برای حضور در مسابقات را داریم. در 14 فروردین سال آینده تیم راگبی در رقابت‌های دوحه قطر به میدان خواهد رفت که امید است بتوانند یکی از سکوهای اول تا سومی این رقابت‌ها را به‌دست بیاورند.

وی افزود: کمیته توسعه راگبی ایران، طی سال 97، با وجود کشورهای پرجمعیتی مثل چین و هند توانست در بهترین‌های آسیا قرار بگیرد و برترین کمیته توسعه راگبی بانوان در آسیا بشود. با تلاش این کمیته، رشته راگبی در مدارس ایران راه اندازی شده و استان‌های مختلفی در رشته راگبی فعالیت دارند و توانسته‌ایم استعدادیابی در این رشته را از مدارس شروع کنیم.

آقابیک ادامه داد: چند سالی است راگبی ساحلی در ایران راه اندازی شده، تیم راگبی ایران تا به حال توانسته در رقابت‌هایی که هر سال در ایتالیا برگزار می‌شود به مقام پنجم برسد. راگبی برفی هم در سال 97 برای اولین بار به شکل نمادین بین دو تیم در ایران برگزار شد و امید است در سال‌های آینده این رشته در داخل ایران فعال بشود و تیم‌های بیشتری در این رقابت‌ها حضور داشته باشند.

رئیس انجمن راگبی در آخر گفت: تنها تجهیزات لازم برای رشته راگبی، توپ و زمین است که امیدوارم وزارت ورزش شرایطی ایجاد کند تا بتوانیم توپ وارد کنیم و برای زمین هم شرایط خاصی وجود ندارد و از زمین‌های فوتبال استفاده می‌کنیم. اگر وزارت ورزش کمک‌های مالی بیشتری به این رشته المپیکی بکند، این ظرفیت برای ما وجود دارد که طی چند سال آینده در این رشته به سکوهای آسیایی برسیم. از آقای صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک، انتظار داریم همانگونه که فدراسیون جهانی راگبی، عضو کمیته ملی المپیک است، انجمن راگبی هم در کمیته ملی المپیک حضور داشته باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک جامعه جهان آسیا برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۰۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای عالی نظام پزشکی: مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند

محمود فاضل، در مراسم روز ماما، گفت: ایجاد هارمونی در بین رشته‌های علوم پزشکی از لوازم و تکالیف یک سیستم حرفه‌ای پیشرو است.

وی، حوزه پزشکی را بی تردید پرافتخارترین حوزه‌ها در کشور خواند و افزود: نقش ماما در بهبود شرایط مادر باردار که به توسط گفت و گو و انتقال تجربیات و مهارت‌ها اعمال می‌شود، مصداق هنرمندی است.

فاضل گفت: ماماها، خانواده که پایه‌ای ترین واحد جامعه است را مراقبت می‌کنند و این باید حاکمیت را متوجه کند که نگاه ویژه ای در تأمین نیازهای حرفه‌ای و معیشتی ایشان مبذول کند.

وی همچنین به تفاهمنامه سازمان نظام پزشکی با وزارت آموزش و پرورش که طی آن بر تأمین مراقبین سلامت وزارتخانه از دانش آموختگان جامعه پزشکی ازجمله مامایی تأکید شده است، اشاره کرد.

فاضل، ضمن تأیید مشکلات حوزه‌ سلامت بر حفظ امید به عنوان یک راه استراتژیک تأکید کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی نمی‌تواند جای پزشک را بگیرد
  • هوش مصنوعی یک ابزار کمکی است و جایگزین پزشک نمی‌شود
  • هوش مصنوعی جایگزین پزشک نمی‌شود
  • اعتراض پوچ و خطرناک علیه ایران/ ژیمناستیک دستمایه تمامیت خواهی و منفعت طلبی سهم خواهان
  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران
  • رئیس شورای عالی نظام پزشکی: مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند
  • مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند
  • تروما چهارمین علت مرگ در دنیا
  • گردهمایی جامعه جراحان ایران در تهران/ تبادل اطلاعات علمی
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان