Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@22:39:22 GMT

آغاز پویش اینستاگرامی ریتم امنیت بانک ملی

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۱۱۹۲

آغاز پویش اینستاگرامی ریتم امنیت بانک ملی

پول‌نیوز - بانک ملی ایران، پویش اینستاگرامی #ریتم_امنیت را با هدف گسترش فرهنگ حفظ امنیت سرنشینان خودرو در سفرهای نوروزی، با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ آغاز کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این بانک در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و همچنین تلاش در راستای ارتقای امنیت در بخش های مختلف خدمات بانکی، امنیت جان مسافران نوروزی را نیز برای خود مهم دانسته و از تمام مسافران نوروزی دعوت کرده است تا با پیوستن به پویش اینستاگرامی #ریتم_امنیت، پیام این پویش را به همه برسانند تا نوروزی بی خطر برای همه هموطنان رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این پویش از 25 اسفند ماه آغاز شده است و تا 20 فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت. برای شرکت در این پویش، کافی است تنها عکس یا ویدئویی از خودتان یا سرنشینان خودرو، هنگام بستن کمربند ایمنی تهیه کرده و آن را در صفحه اینستاگرام خود با دو هشتگ #ریتم_امنیت و #بانک_ملی_ایران  به اشتراک بگذارید.

به 10 نفر از شرکت کنندگان در این پویش، جایزه 10 میلیون ریالی اهدا می شود.

کاربرانی که صفحه اینستاگرامشان خصوصی است، می توانند از پست مربوطه اسکرین شات بگیرند و آن را به دایرکت bankmelli1307 ارسال کنند.

همچنین کاربران می توانند با منشن کردن دوستانشان، پیام این پویش را به آنها برسانند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: اینستاگرام امنیت بانک ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۱۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نشست عالی امنیتی با حضور احمدیان در سنت‌پترزبورگ

اجلاس بین‌المللی مقامات عالی امنیتی با حضور علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در سنت‌پترزبورگ آغاز به کار کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دوازدهمین اجلاس بین المللی نمایندگان عالی کشورها در امور امنیتی روز چهارشنبه با حضور احمدیان نماینده مقام معظم رهبری در سن‌پترزبورگ روسیه آغاز به کار کرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس و نشست مرتبط با گروه بریکس، سخنرانی و دیدارهای جداگانه‌ای نیز با برخی همتایان خود خواهد داشت.

احمدیان پیش از این، روز سه‌شنبه در نخستین روز سفر به سن‌پترزبورگ، با قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی جمهوری عراق دیدار کرد.

هیأت اعزامی کشورمان با حضور فعال در نشست های جانبی این اجلاس؛ دیدگاه های جمهوری اسلامی ایران در موضوعات مهم امنیتی در منطقه و جهان را تبیین و تشریح خواهند کرد.

احمدیان و دبیر شورای امنیت روسیه دیدار کردند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟
  • عکس| جدیدترین پست اینستاگرامی بهنوش طباطبایی در حرم امام رضا(ع)
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران
  • آغاز به کار نشست عالی امنیتی با حضور احمدیان در سنت‌پترزبورگ
  • کار عملی کاسا-۱۰۰۰ آغاز می‌شود 
  • آمادگی بانک جهانی برای آغاز پروژه «کاسا هزار» در افغانستان
  • بازداشت ۱۸ کلاهبردار کنکوری / فروش سوالات در ۲۰ کانال و گروه تلگرامی و صفحه اینستاگرامی
  • هوش مصنوعی آریتمی قلب را از ۳۰ دقیقه قبل پیش‌بینی می‌کند
  • ساعت هوشمندی که اختلال در ریتم قلب را زودتر از وقوع پیش‌بینی می‌کند