Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی مالمیر، دبیر ستاد خدمات سفر استان همدان با بیان اینکه این افراد در هتل‌ها، مسافرخانه‌ها، مکان‌های آموزش و پرورش و کمپ‌ها اسکان داده می‌شوند، افزود: این میزان جدای از اسکان گردشگران در خانه مسافر‌ها، مهمانسرا‌های ادارات و جا‌هایی است که چادر نصب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای خانه مسافر‌هایی که مجوز فعالیت گرفته اند تبلیغات لازم صورت می‌گیرد تا گردشگران با خیالی آسوده از آن‌ها استفاده کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همچنین گفت:: محل‌هایی برای نصب چادر گردشگران و در صورت بارش و سرما سالن‌های ورزشی نیز در نظر گرفته شده است.

مالمیر افزود: ۲۳۶ نفر کار نظارت بر روند خدمات دهی به گردشگران را در استان رصد می‌کنند.

انتهای پیام/ د

پذیرش ۱۵ هزار نفر شب مسافر در همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت راه راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۱۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح قرآنی «حیات طیبه» برگزار می‌شود


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه ۴۰ روزه روشمند معنوی مبتنی بر قرآن کریم با عنوان طرح «حیات طیبه» به همت سامانه خدمات دینی در بستر فضای مجازی ویژه همه کاربران فضای مجازی برگزار می‌شود.

این طرح ۴۰ روزه روشمند معنوی شامل برنامه‌‎های روزانه قرائت یک صفحه از قرآن کریم، بیان نکات تفسیری از آیات و تدبر در آنها، بیان احکام شرعی مبتلا به، قرائت روزانه ادعیه منتخب، مطالعه یک کتاب معرفتی به همراه مشاور اختصاصی در زمینه مسائل اعتقادی و شرعی است.

از دیگر برنامه‌های این طرح می‌توان به ارائه دستورالعمل‌های اخلاقی و تربیتی، مشارکت در فعالیت‌های خیرخواهانه، ارائه برنامه‌های شخصی در صورت نیاز و هدیه ثواب اعمال هر روز اعضای کانال به اموات یکی از اعضاست.

در طول اجرای این برنامه‌ها یک مشاور متخصص به عنوان پشتیبان برای پاسخ به انواع سؤالات دینی مانند احکام، اعتقادات و ... در کنار اعضای این طرح خواهد بود. از مزیت‌های این برنامه نظرسنجی برای انتخاب موضوع محتوای احادیث، عنوان کتاب معرفتی و مدت زمان مورد نظر روزانه برای پیگیری برنامه است.

این برنامه به صورت رایگان و به عنوان یکی از خدمات سامانه خدمات دینی به مخاطبان خود، برای ترویج و تبلیغ معارف دینی ارائه می‌شود. سامانه خدمات دینی را جمعی از طلاب حوزوی برای اقامه احکام شرعی و رفع نیاز‌های کاربران به خدمات دینی راه‌اندازی کرده اند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این طرح می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی wojohat.com/hayate-tayyebah اقدام کنند. شروع برنامه‌های این طرح از ۱۰ اردیبهشت اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • گردشگران جشنواره «گیلاس کن»رشد ۵۰ درصدی داشته است
  • طرح قرآنی «حیات طیبه» برگزار می‌شود
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش بینی وضعیت جوی استان همدان
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تولید روزانه ۷۰۰ تن زباله در محدوده شهر همدان
  • معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان برای افزایش تعاملات تجاری غرب
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اختصاص ۸۰۰۰ مترمربع پارکینگ به روستای ابیانه