Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تایباد، گفت: اقشار مختلف اهل تشیع و تسنن تایباد در قالب کاروان راهیان نور عازم مناطق جنگی جنوب کشور شدند.

سرهنگ داوود اللهیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، افزود: طی 2 هفته گذشته این سومین دوره اعزام کاروان راهیان نور بود که از تایباد برای تجدید میثاق با شهدا عازم مناطق جنگی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از ابتدای اسفند ماه 100 دانش‌آموز دختر و پسر در قالب 2 کاروان برای بازدید از مناطق جنگی عازم جنوب شدند و روز جمعه 250 نفر در قالب 5 کاروان شامل دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم تشیع و تسنن به مدت 6 روز به مناطق جنگی جنوب کشور رفتند.  

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تایباد مطرح کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسانی مانند اورژانس، هلال احمر و پشتیبانی این کاروان‌ را همراهی کردند تا در طول سفر زائران با خاطری آسوده مناطق جنگی را بازدید کنند.

  وی با اشاره به اهمیت سفر به مناطق جنگی گفت: اعزام اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان به مناطق جنگی علاوه بر تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های شهدا و امام شهدا است راهی برای آشنایی بیشتر با صبر و استقامت مردم خونگرم خطه جنوب کشور بوده که چگونه با غیرت تمام در مقابل دشمن ایستادگی کردند.  سرهنگ اللهیاری افزود: همچنین گروه‌های اعزامی در طول مدت اقامت از مناطق هویزه، شلمچه و یادمان‌های شهدای مناطق جنگی در جنوب بازدید و در طول سفر برای زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(ع) مشرف می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اعزام کاروان راهیان نور حرم مطهر حضرت معصومه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کاروان راهیان نور هلال احمر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۴۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر خیره کننده از وسعت سیل در جنوب برزیل

مقام‌های برزیل اعلام کردند که شمار کشته‌های باران سنگین و سیل در ایالت جنوبی ریو گرانده دو سول با ۸۳ نفر رسید و همچنان بیش از ۱۳۰ نفر مفقود هستند.

به گزارش فرارو، آژانس حفاظت مدنی در ریو گرانده دو سول گفت که حدود دوسوم از ۵۰۰ شهر این ایالت تحت تاثیر طوفان قرار گرفته و حدود ۱۳۰ هزار نفر وادار به ترک خانه‌هایشان شده‌اند.

طوفان و سیل در این ایالت جاده‌ها و پل‌های چندین شهر را تخریب کرده و باعث بروز رانش زمین و تخریب برخی سد‌ها شده است.

شرایط آب و هوایی در روز دوشنبه بهتر شد، اما انتظار می‌رود که در روز‌های آینده بار دیگر بارش باران و وزش طوفان شدت پیدا کند.

اداره هواشناسی ریو گرانده دو سول اعلام کرد: در کوتاه مدت و میان مدت اوضاع آب و هوایی بهتر نخواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که برخی مناطق همچنان شاهد شرایط وخیم آب و هوایی باشند.

ادواردو لیته فرماندار ریو گرانده دو سول گفت که گروه‌های امدادرسانی به مناطق بیشتری دسترسی پیدا کرده‌اند و احتمال می‌رود که شمار کشته‌ها افزایش پیدا کند. مقام‌های این ایالت گفتند که هنوز ۱۱۱ نفر مفقود هستند.

لوئیز ایناسیو لولا داسیلو رئیس جمهوری برزیل و برخی از اعضای کابینه‌اش روز یکشنبه از مناطق سیل‌زده بازدید کردند. وی همچنین روز دوشنبه جلسه‌ای برای بررسی شرایط بازسازی مناطق آسیب‌دیده برگزار کرد.

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان راهیان نور بسیجیان سپاه خوی به مناطق عملیاتی ۸سال دفاع مقدس
  • اعزام ۲ کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار اردستان در سال گذشته
  • نیروهای فرانسوی در اوکراین هدف مشروع ارتش روسیه خواهند بود
  • تصاویر خیره کننده از وسعت سیل در جنوب برزیل
  • ۷ قرارداد تولید بار اول از سوی مناطق نفت‌خیز جنوب امضا می‌شود
  • محمود احمدی نژاد دوباره عازم خارج از کشور شد | علت چیست؟ +تصاویر
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • آغاز سامانه جدید بارشی از امروز؛ آسیب به محصولات کشاورزان
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز | رگبار باران و رعد و برق در چندین استان | تهران هم بارانی می‌شود
  • کاهش دما در شمال شرق و استان‌های ساحلی / امروز و فردا در کدام مناطق باران می‌بارد؟