Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار تایباد گفت: مدیریت جهادی با اخلاق مداری و قانون مداری میسر می‌شود.

به گزارش ایلنا از تایباد، حسین شرافتی‌راد در آخرین شورای اداری که امروز در سالن پیامبر اعظم(ص) فرمانداری برگزار شد، افزود: امسال که جنگ اقتصادی دشمن بر کشور تحمیل شده برای خنثی کردن فتنه‌ها باید هرچه با شکوه‌تر در تمام عرصه‌ها از دولت حمایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تنها راه عبور از مشکلات اقتصادی را حمایت از بخش داخلی دانست و مطرح کرد: در برهه کنونی برای مقابله با دشمنان و خودکفایی باید از بخش داخلی حمایت کرد و از تمام ظرفیت و پتانسیل‌های موجود برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی بهره‌مند شد.

  نماینده عالی دولت در این شهرستان تصریح کرد: امسال اقدامات خوبی مانند قهرمانی تیم‌های ورزشی، بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و اهدای جهیزیه به نوعروسان در این شهرستان صورت گرفت که بدون همکاری همه دستگاه‌های اجرایی میسر نبود. 

وی با اشاره به اهمیت جغرافیایی تایباد گفت: این شهرستان به عنوان معبر رسمی و دروازه ورودی کشور از سمت شرق محسوب می‌شود و روزانه بیش از هزار مسافر و خودروی ترانزیت از این طریق وارد کشور شده از این رو باید در توسعه آن کوشا بود. 

در ادامه شورای اداری شهردار تایباد گفت: برای توسعه شهر و رونق آن همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی باید با یکدیگر همکاری داشته باشند. 

ایوب سیدالحسینی ادامه داد: شهرداری تایباد در راستای فضاسازی و مبلمان شهری اقدامات موثری شامل کاشت نهال، کاشت گل در میادین، بلوارها و پارک های سطح شهر، جانمایی المان های نوروزی، شستشوی درختان و... انجام داده است.  

وی در پایان از زحمات همه مسولان به ویژه فرماندار و اعضای شورای شهر تقدیر کرد که در تمام اقدامات با شهرداری همگام بوده اند.  

امام جمعه اهل سنت تایباد گفت: ما مسئولیت بزرگی داریم، خدمت به جامعه مسئولیت سختی است، اکنون فرصت خوبی برای محک زدن اعمال یک سال گذشته است، در قبال مراجعین اگر کاری از دست ما برنمی‌آید باید با اخلاق خوب با آنها برخورد کرد.  

مولوی غلام‌نبی توکلی افزود: نظارت بر بازار و بهداشت و درمان دو کار مهم در روزهای ابتدایی سال جدید است و با نظارت کامل باید فرصت را برای سودجویان از بین برد و با گرانفروشان و محتکران برخورد کرد.

  گفتنی است در پایان شورای اداری از قهرمانان تیم کشتی تایباد تقدیر شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اخلاق اقتصاد مقاومتی جامعه فتنه قانون 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۴۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت پل تاریخی زمان‌خان سامان مدیریت شود

عضو شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، گفت: لازم است مرمت پل تاریخی زمان‌خان شهرستان سامان مدیریت شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، غلامرضا چهلگردی در اجلاس شورای اسلامی استان، با اشاره به اینکه تمام سدهای کشور تحت نظارت شرکت منابع آب ایران مدیریت می‌شود، اظهار داشت: انتظار می‌رود مدیریت سد زاینده‌رود نیز در اختیار وزارت نیرو یا کارگروهی متشکل از دو استان قرار گیرد.

وی افزود: رهاسازی بی‌موقع آب سد زاینده‌رود و مرمت پل تاریخی زمان‌خان سامان باید بیش از پیش مدیریت شود، وضعیت سد زاینده‌رود در سطح بحرانی قرار دارد و رهاسازی آب بدون توجه به شرایط آتی، موجب بحران کم‌آبی در تابستان خواهد شد.

عضو شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری دومین استان خشک کشور است، گفت: بحران کم‌آبی در تابستان و در اوج گرمای تابستان، باعث خواهد شد وزارت نیرو اقدام به قطع برق و آب باغات حاشیه زاینده رود کند که این امر خسارت جبران‌ناپذیری به باغات شهرستان‌های سامان و بن وارد خواهد کرد.

چهلگردی با اشاره به لزوم مرکچمت پل تاریخی زمانخان شهرستان سامان، عنوان کرد: بازگشایی با دبی بسیار بالای آب زاینده‌رود یکی از دلایل ریزش پایه‌های پل تاریخی زمانخان است.

وی پیگیری رفع مشکل و اعطای مجوز و تعیین تکلیف ساخت پروژه خیری دی کلینیک شهرستان سامان را مورد تاکید قرار داد و گفت: با توجه به اعلام آمادگی خیر، همکاری مسئولین ذی‌ربط برای انجام پروژه از ضروریات است. رفع موانع در اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان جهت انجام پروژه‌های خیری شهرستان سامان باید در دستور کار قرار گیرد. 

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • رئیس فراکسیون کارگری مجلس: درخواست ابطال مصوبه دستمزد کارگران به دیوان عدالت اداری داده شده
  • بازداشت عضو شورای ‌بندر ماهشهر به دلیل تخلفات مالی و اداری
  • کارگران درخواست ابطال افزایش ۳۵ درصدی حقوق را به دیوان عدالت اداری داده اند
  • رئیسی یک قانون جدید ابلاغ کرد
  • شعار ثبت نام؛ ثبت‌نام مطلوب و خانواده مداری است
  • استاندار اصفهان: امسال باید سال امیدآفرینی در استان باشد
  • مرمت پل تاریخی زمان‌خان سامان مدیریت شود
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • قانون‌مداری و اخلاق‌مداری ۲ رویکرد مهم در ارایه خدمت به مردم است