Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@14:43:50 GMT

ذخیره‌سازی مناسب برای انواع سوخت در نوروز ۹۸

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۵۳۹۴

 مجتبی دلبری مدیر تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: با اقدام‌های بسیار مناسبی که در مجموعه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی انجام شده است، خوشبختانه موازنه مثبتی بین تولید و مصرف بنزین در کشور ایجاد شده است و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به عنوان تنها متولی توزیع سوخت کشور، آمادگی کامل در مسیر‌های مسافران و زائران نوروزی و پیش‌بینی‌های قابل اطمینان انجام شده است و نگرانی از بابت تامین سوخت در ایام تعطیلات سال نو وجود نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین درباره وضع تولید و مصرف نفت‌گاز تصریح کرد: خوشبختانه با وجود افزایش مصرف خانوار در فصول سرد سال و با احتساب سوختی که در نیروگاه‌ها به عنوان جایگزین گاز طبیعی مصرف می‌شود، موازنه در این بخش نیز بسیار مثبت است.

مدیر تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تاکید کرد: در بخش نفت سفید نیز شرایط مساعد است و با برنامه‌ریزی و پیش‌بینی‌های انجام شده برای افزایش مصرف سوخت‌های هوایی با توجه به افزایش تعداد پروازها، ذخیره‌سازی مناسبی برای انواع سوخت هواپیما، ای‌تی‌کی و GP ۴ انجام شده است.

بیشتر بخوانید: برنامه تأمین سوخت سفر‌های نوروزی تشریح شد/ آغاز طرح نظارت نوروزی بر عرضه فرآورده‌های نفتی از ۲۹ اسفند 

سیدمحمدرضا موسوی‌خواه، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران پیش از این با اشاره به تمهیدات و آمادگی کامل این شرکت برای توزیع سوخت مسافران نوروزی گفته بود: کنترل موجودی‌ها، ذخیره‌سازی‌های مطمئن در همه مناطق، فعالیت شبانه‌روزی تاسیسات سوخت‌رسانی، نظارت شبانه‌روزی بر عملکرد مجاری عرضه و بخش حمل‌ونقل، اعزام گروه‌های متعدد به همه جایگاه‌ها و مسیر‌های مواصلاتی، حضور همه روزه بازرسان ستاد و گروه‌های ویژه در مجاری عرضه و اطمینان از صحت و سلامت تلمبه‌ها و کیفیت فرآورده‌ها از جمله اقدام‌های این شرکت برای خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران نوروزی است.

گفتنی است، نظارت بر مجاری عرضه و ذخیره‌سازی مناسب فرآورده از چند ماه گذشته در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی آغاز شده و مناطق سی‌وهفت‌گانه این شرکت در آمادگی کامل برای سوخت‌رسانی نوروزی به مسافران در نخستین روز‌های بهار سال ۹۸ به سر می‌برند؛ اعزام ۶ اکیپ جداگانه به ۶ محور مواصلاتی مهم کشور، کشیک‌های نوروزی در ستاد و مناطق، آغاز طرح نظارت نوروزی بر عرضه فرآورده‌های نفتی از روز ۲۹ اسفند، نظارت مستمر بر کیفیت فرآورده‌های توزیعی با آزمایش فرآورده‌ها، تامین نفت‌گاز مورد نیاز اتوبوسرانی و کامیون‌ها و تامین مطلوب سوخت مورد نیاز ۶۰ فرودگاه کشور از جمله اقدام‌هایی است که این شرکت برای تامین به‌موقع سوخت مسافران نوروزی به انجام رسانده است. 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پالایش ایران مسافران گاز نفت سلامت مسافران نوروزی فرودگاه سوخت ذخیره سازی نوروز 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۵۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مطالبات زیادی در شورای شهر برای مناسب‌سازی معابر شهری با هدف استفاده معلولان داشتیم، اما در عمل از سوی شهرداری قدم از قدم برای تحقق آن‌ها برداشته نشد.‌

علی فرمانی در گفت‌وگوی با خبرنگار ایمنا در قزوین در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه شهرداری قزوین مبنی بر صدور مجوز ساخت‌وساز با کاربری ورزشی در ناحیه شهری اسماعیل‌آباد، اظهار کرد: با توجه به اینکه سرانه ورزشی در منطقه مذکور صفر است، ضرورت دارد تا در این راستا اقدامات مؤثری انجام شود و گزارش آن‌ها به شورا ارائه شود.

وی افزود: خواستار برنامه‌ریزی مدیریت شهری قزوین برای افزایش سرانه ورزشی در ناحیه منفصل شهری اسماعیل‌آباد هستیم تا این منطقه از محرومیت زیرساخت‌های ورزشی خارج شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به عملکرد مدیریت شهری در مناسب‌سازی معابر شهری برای معلولان و توان‌خواهان خاطرنشان کرد: در شورای شهر مطالبات فراوانی برای مناسب‌سازی معابر شهری برای استفاده معلولان داشتیم، اما در عمل از سوی شهرداری قدم از قدم برای تحقق آن‌ها برداشته نشد.‌

فرمانی ادامه داد: انتظار داشتیم یک بوستان ویژه افراد توان‌خواه و معلول در شهر قزوین ساخته شود، اما نگاه جدی به این حوزه در بخش‌های مدیریتی شهرداری قزوین وجود ندارد.

کد خبر 751098

دیگر خبرها

  • ۳۰۷ کالای راهبردی نفتی شناسایی‌ شد/ ۷ پروژه در محله نهایی سازی
  • نقش تغذیه مناسب را در کنترل آسم جدی بگیرید
  • ذخیره‌سازی ۳۰ میلیون متر مکعب آب در سازه‌های آبخیزداری هرمزگان
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت سیزدهم برای بهبود وضع هوا و کاهش سوختن گازهای مشعل
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • ذخیره سازی پنج میلیون متر مکعبی رواناب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی