Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر فرهاد افشار شهردار منطقه ۲۰ تهران با صدور حکمی، محمدرضا پارسیان را به سمت سرپرست اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ در حکم شهردار منطقه ۲۰ تهران خطاب به محمدرضا پارسیان آمده است: با توجه به دانش و تجربيات ارزنده جنابعالي به موجب اين حكم به سمت سرپرست اداره روابط عمومي منطقه منصوب مي گرديد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اميد است با بهره گيري از توانايي هاي فردي و بكارگيري همه ظرفيت هاي موجود در سطح محلات نسبت به افكارسنجي جهت شناسايي مطالبات شهروندان با رعايت فرهنگ شهروند مداري، اطلاع رساني و پوشش خبري مناسب و همچنين در راستاي تحقق شعار «ري، شهر ايراني اسلامي پيشرو» گام برداشته و با ارائه خدمت بي منت، خالصانه و صادقانه و همچنين جلب اعتماد شهروندان همه توان و تجربه خويش را بكار گيريد.

محمدرضا پارسیان دانش آموخته کارشناسی روابط عمومی و دانشجوی کارشناسی ارشد ارتباطات و از فعالان عرصه روابط عمومی و رسانه کشور با بیش از یک دهه سابقه فعالیت می باشد.

در کارنامه حرفه ای سرپرست اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران، دبیرکلی سلسله نشست های علمی و عملی روابط عمومی ایران، مشاور عالی فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی، مشاور روابط عمومی و امور بین الملل خانه مطبوعات شهرستان های استان تهران، ریاست انجمن علمی روابط عمومی دانشکده خبر جمهوری اسلامی و همکاری در برگزاری جشنواره ها، سمپوزیوم ها، همایش ها و کنفرانس های ملی و بین المللی روابط عمومی و نیز ارتباط با رسانه ها در حوزه های مختلف دیده می شود.

گفتنی است؛ پیش از این مرتضی حسنی مسئولیت روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران را بر عهده داشت.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل شبستان ایام نوروز سال نو اردبیل بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری اردوهای راهیان نور شهرداری منطقه ۲۰ تهران روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۶۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات فرهنگی و عمرانی حوزه شهری خارگ افزایش یافت

محمدرضا دشتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهرداری جزیره راهبردی خارگ از بدو تأسیس تاکنون در مسیر خدمت به شهروندان، مسیرهای فراز و نشیب زیادی را پشت سر گذاشته است.

وی افزود: در چند سال اخیر و با حضور شعیب بحرینی نسبت به گذشته خدمات حوزه فرهنگی و عمرانی، شهرداری شتاب بیشتری به خود گرفته به طوری که میزان رضایت مندی مردم از شهرداری افزایش یافته که نشان از خدمات ارزشمند این حوزه برای توسعه هرچه سریع‌تر سیمای شهری خارگ است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: با همدلی، همراهی و تعامل و همکاری ادارات و همراهی مردم، مشکلات جزیره خارگ رفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، از سوی محمدرضا دشتی زاده بخشدار ویژه خارگ از شعیب بحرینی شهردار اسبق خارگ به مناسبت بازنشستگی و پایان خدمت وی در این شهرداری تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6095361

دیگر خبرها

  • بسته‌های تشویقی شهرداری جهت رغبت در نوسازی بافت‌های فرسوده!
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • واکنش روابط عمومی دانشکده علوم خانواده به برخی حاشیه‌سازی‌ها
  • خدمات فرهنگی و عمرانی خارگ افزایش یافت
  • خدمات فرهنگی و عمرانی حوزه شهری خارگ افزایش یافت
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • ◄ رویکرد ترافیک‌ زای شهرداری تهران در زمینه توسعه پارکینگ
  • فوت پزشک طرحی در جاسک کذب است
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود