Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@19:47:12 GMT

لغو دو پرواز از فرودگاه دشت ناز ساری

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۵۸۲۴۶

لغو دو پرواز از فرودگاه دشت ناز ساری

وطن خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران در گفتگو با خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با توجه به شروع باران از شب گذشته و شدت بارندگی ها در حوزه شرقی مازندران و طغیان رودخانه‌ها و مسدود شدن راه‌های دسترسی به فرودگاه ساری، پرواز‌های امروز دوشنبه ۲۷ اسفندماه ساری - تهران و ساری - بندرعباس ومسیر‌های بالعکس باطل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پرواز‌ها در فرودگاه‌های نوشهر و رامسر طبق برنامه در حال انجام است.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران از افزایش مسیر‌های پروازی فرودگاه‌های نوشهر و رامسر در نوروز ۹۸ خبر داد و گفت: پرواز مسیر‌های نوشهر - تهران، نوشهر -مشهد و شیراز - نوشهر توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر و آسمان از فرودگاه نوشهر افزایش می‌یابد.

وطن خواه به پرواز همه روزه مسیر رامسر - تهران توسط شرکت هواپیمایی آسمان و ایران ایر اشاره کرد و افزود: برای نخستین بار از یازدهم فرودین ماه ۹۸ پرواز مسیر ساری - تبریز و بالعکس نیز چهارشنبه‌های هر هفته راه اندازی خواهد شد.


انتهای پیام/آ

لغو برخی پرواز‌های فرودگاه دشت ناز ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۸۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب

 مهدی خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوب و افزایش ظرفیت مسافر، پرواز های فوق العاده در مسیر تهران زاهدان تهران در روزهای دوشنبه ، چهارشنبه و پنجشنبه و در مسیر مشهد زاهدان مشهد در روز پنج شنبه هفته جاری برقرار شد.

وی اشاره کرد؛ رزرو بلیط این پروازها با نرخ مصوب بر روی سایت های معتبر فروش در دسترس می باشد و مسافرین گرامی می توانند مستقیما سایت فروش یا از آژانس های هواپیمایی بلیط تهیه نمایند.

 تاکنون ظریف این پروازها تکمیل نشده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ماجرای قطع ۴۰ درخت در نوشهر
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر_ ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد