Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فراکسیون امید از دیدار جمعی از خانواده‌های متهمان پرونده محیط زیست با تعدادی از اعضای فراکسیون امید خبر داد.

فاطمه سعیدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بنا به درخواست خانواده متهمان پرونده محیط زیست جلسه‌ای با حضور رئیس و تعدادی از اعضای فراکسیون با این افراد برگزار شد که آقای تابش نایب رئیس فراکسیون امید و رئیس فراکسیون محیط زیست نیز حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این جلسه خانواده بازداشت شدگان مطالب خود را مطرح کردند گفت: امیدواریم با پیگیری‌های انجام شده که ادامه‌دار خواهد بود، این مشکل به شکل مطلوبی حل شود.

سعیدی همچنین یادآور شد که قبلاً هم این خانواده‌ها جلساتی با فراکسیون‌های مختلف از جمله حقوق شهروندی و محیط زیست برگزار کرده بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فراکسیون محیط زیست مجلس فعالان بازداشت شده محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۵۹۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی محل دفن پسماند گتوند در کوتاه مدت

قهرمان رمزدان رئیس اداره حفاظت محیط زیست گتوند ضمن تشریح وضعیت پسماند شهرستان، ساماندهی محل دفن پسماند در کوتاه مدت، تفکیک از مبدأ، استقرار دستگاه بازیافت را ضروری دانست و به اجرای آن تأکید کرد. 

او خواستار اجرای الزامات از قبیل جانمایی، اخذ مجوز زیست‌محیطی محل دفن در برنامه دراز مدت از شهرداری‌ها شد.

رمردان ادامه داد: علی رغم پیگیری‌های که برای رفع مشکلات موجود از طریق مسئولان صورت می‌گیرد، شهرداران می‌بایست نگاه مدیریتی خودشان را در رابطه با حل مسائل پسماند شهری و رفع امورات حوزه مسئولیتی خود تغییر دهند تا شاهد یک اتفاق و اقدام خوب برای شهروندان عزیز در منطقه باشیم. 

به گفته او موضوعاتی همچون نخاله‌های ساختمانی، سگ‌های ولگرد، انباشت مصالح در خیابان‌ها و معابر شهری و مدیریت پسماند، از مهمترین مسائل محیط زیستی شهرستان گتوند است که می‌تواند نارضایتی عموم را بیشتر کند و نیاز است شهرداران با جدیت بیشتر و تلاش دوچندان نسبت به انجام وظایف خود اقدامات نتیجه بخشی نشان دهند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست گتوند به لزوم ساماندهی پسماند شهری و جایگاه دفع پسماند به عنوان یکی از مصوبات مهم شهرستان اعلام کرد و گفت: جمع آوری مصالح انباشته شده در سطح شهر و جمع آوری نخاله‌های انباشت شده در معابر و خیابان‌های شهری، لزوم افزایش تعداد باکس‌های پسماند در سطح شهر‌ها و... از جمله مهمترین مصوبات مورد مطرح و تصویب شده در کارگروه مدیریت پسماند شهرستان بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • مداوای بچه کفتار توسط مرد دوست دار محیط زیست
  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • محیط زیست عرصه تقویت بنیان‌های اجتماعی با بهره گیری از توان بانوان است
  • توضیحات سلاجقه درباره موضوع حذف کیسه‌های پلاستیکی
  • پسماند‌ها به معضل محیط زیستی کشور تبدیل شده است
  • رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس بیان کرد؛ نمره ضعیف کشور در برخی شاخص های محیط زیستی
  • موزه فسیل مراغه‌، گنجینه‌ای از مهره داران ارزشمند
  • ساماندهی محل دفن پسماند گتوند در کوتاه مدت
  • صید ماهی در دریاچه سد زاینده‌‍رود ممنوع است
  • افزایش تعداد گوزن زرد ایرانی در ارسنجان + فیلم