Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:35:23 GMT

افزایش 6 هزار صندلی به سینماهای اکران نوروزی

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۰۱۴۵

افزایش 6 هزار صندلی به سینماهای اکران نوروزی

تهران - ایرنا - همزمان با نوروز 1398 نزدیک به 47 سالن سینما با شش هزار و 700 صندلی برای اولین بار اکران فیلم‌های نوروزی را تجربه می‌کنند.

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا، بر اساس اعلام سازمان سینمایی 47 سالن سینما با همت موسسه سینماشهر طی ماه‌های گذشته به مجموعه ظرفیت اکران سینمای ایران افزوده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سینما مرکزی ایذه یک سالن، سینما شهر آفتاب قم 3 سالن، سینما هنر شهر آفتاب شیراز یک سالن، سینما ایران مال 12 سالن، سینما داریوش بجنورد یک سالن از جمله شهرهایی هستند که همزمان با آغاز اکران نوروز دارای سالن سینما شده اند.
همچنین سینماهای ویلاژتوریست مشهد با 11 سالن، سینما آستارا تهران با 3 سالن، سینما ساحل اصفهان با 9 سالن، سینما فلسطین بروجرد با 2 سالن و سینما اکو مال مشکین دشت کرج با 6 سالن در نوروز اولین اکران عید را تجربه می‌کنند.
در مجموع تعداد 6 هزار و 785 صندلی در نوروز پیش رو (1398) در کشور میزبان حضور علاقمندان برای نمایش فیلم های نوروزی است.
به گزارش ایرنا، در نوروز امسال فیلم‌های سینمایی «متری شیش و نیم» در گروه سینمایی آستارا، «غلامرضا تختی» در گروه سینمایی استقلال، «چهارانگشت» در گروه سینمایی زندگی، «زندانی‌ها» در گروه سینمایی آزادی، «رحمان 1400» در گروه سینمایی ایران، «ژن خوک» در گروه سینمایی باغ کتاب و «پیشونی سفید 3» در گروه سینمایی فرهنگ اکران شده است.
فراهنگ**9246**9157

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي سينما اكران نوروز افزايش صندلي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۰۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پنجمین جلسه شورای صنفی نمایش روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در خانه سینما برگزار شد که شورا بعد از بررسی درخواست ها و موارد مطرح شده، قرارداد ۲ فیلم را ثبت کرد.

به این ترتیب قرارداد فیلم سینمایی «تگزاس۳» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان به سرگروهی پردیس سینمایی هویزه مشهد (پخش این فیلم بر عهده تهیه کننده اثر است) به ثبت رسید. همچنین فیلم سینمایی «عطرآلود» به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه کنندگی یوسف منصوری با پخش «بهمن سبز» به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز بعد از فیلم «تاوان» اکران خواهد شد.

مقرر شد اکران فیلم سینمایی «تگزاس ۳» از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور آغاز شود.

کد خبر 6097306 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • رقابت ستاره‌ها در سینما و آغاز اکران یک اکشن
  • مست عشق، ماجرای یک تابوشکنی در سینما
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۴ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت