Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به اینکه قرارگاه نوروزی پلیس در فرماندهی انتظامی استان با استقرار ۱۷۰ تیم عملیاتی تشکیل شده است گفت: رانندگانی که در این ایام نوروز اقدام به تخلفات مخاطره‌آمیز کنند خودروی آنها توقیف و تا پایان تعطیلات آزاد نمی‌شود. ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

سردار نورعلی یاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام ، با اشاره به اینکه طرح ویژه ترافیکی ایام نوروز در استان ایام همزمان با سراسر کشور از 25 اسفندماه در ایلام کلید خورد و تیم‌های متعددی از مجموعه پلیس‌راه و پلیس راهور با همکاری سایر دستگاه‌های مربوطه به جاده‌های استان اعزام شد اظهار داشت: ایلام استانی با توانمندی‌های فرآوران و حضور زائران عتبات عالیات در ایام نوروز، نیازمند طرح ویژه انتظامی بوده است که این مهم توسط انتظامی استان تدوین و به مرحله اجرا درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارگاه نوروزی پلیس در استان کرمان تشکیل شدایلام| قرارگاه نوروزی پلیس در استان ایلام ایجاد شدفعالیت قرارگاه نوروزی پلیس راه استان مازندران آغاز شد

وی با بیان اینکه در ایام نوروز قرارگاه نوروزی در فرماندهی انتظامی استان تشکیل شده است و با اولویت‌بندی مسائل مشکلات مردم و مسافران نوروزی در استان برطرف می‌شود عنوان کرد: شعار نیروی انتظامی در سال جدید و ایام نوروز "نشاط بهاری، نظم و قانون‌مداری" است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه امروز بیشترین هزینه‌های کشور در حوزه تصادفات پرداخت می‌شود و تصادفات خسارت‌های زیادی بر کشور تحمیل می‌کنند افزود: امسال استان ایلام با کاهش تصادفات مواجه بوده است و امیدواریم بتوانیم روند کاهش تصادفات را کماکان در ایلام شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه پلیس در مبادی ورودی شهرها استقرار دارد و امنیت عمومی را برقرار می‌کند و رانندگانی که در این ایام اقدام به تخلفات مخاطره‌آمیز کنند خودروی آنها توقیف و تا پایان تعطیلات آزاد نمی‌شود گفت: ابلاغ شده که در طول تعطیلات از جابجایی اثاثیه منزل خودداری شود و اگر وانتی برای حمل اثاثیه مجوز کلانتری محل را نداشته باشد توقیف می‌شود.

یاری با اشاره به اینکه امسال تعداد زیادی دوربین‌ ثبت تخلفات در جاده‌های استان نصب شده و جاده‌های استان را رصد می‌کنند بیان کرد:در ایام نوروز جاده‌های استان ایلام تحت کنترل دقیق دوربین‌های کنترلی هستند.

وی با بیان اینکه در سال آینده نیز تعداد قابل توجهی دوربین ثبت تخلفات در جاده‌های در استان ایلام نصب می‌شود افزود: پیش‌بینی می‌شود با تمهیدات اندیشیده شده سال آینده شاهد تلفات کمتری در جاده‌های استان باشیم و هم استانی‌های ما سفرهای امن‌تری داشته باشند. 

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه  خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان  بیشترین آمار تصادفات را شامل می‌شودگفت:   لازم است رانندگان در زمان رانندگی لحظاتی را برای استراحت اختصاص دهند و به توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی توجه از مردم استان و مسافران عزیزی که جهت تفریح به فضای استان ایلام وارد می‌شوند عاجزانه خواست، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

انتهای پیام/ن

R7718/P/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۰۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات

رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به مصدومیت سالانه ۵۰۰ هزار نفر در تصادفات،‌ گفت: امسال در ایام نوروز در تصادفات جاده‌ای شاهد کاهش ۱۴.۳ درصدی فوتی‌ها بودیم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار سید تیمور حسینی در مراسم تجلیل از خادمان سلامت نوروزی 1403 که با حضور وزیر بهداشت و جمعی از معاونان وزارت بهداشت در سالن امام جواد(ع) این وزارتخانه برگزار شد، به آمارهای تلفات تصادفات در ایام نوروز بر اساس اعلام سازمان پزشکی قانونی اشاره و اظهار کرد: امسال در ایام نوروز در تصادفات جاده‌ای شاهد کاهش 14.3 درصدی فوتی‌ها بودیم و در مجموع تصادفات شهری و جاده‌ای، 9.4 درصد کاهش فوتی داشته است.

وی وضعیت فوتی‌های حوادث جاده‌ای در میانه دهه 80 را بسیار نامناسب توصیف کرد و گفت: با اقدامات جامع از سوی دستگاه‌های اجرایی در زمینه‌های راه‌ها، وسایل نقلیه و قوانین و مقررات شاهد کاهش فوتی‌های جاده‌ای تا سال‌های 95 و 96 بودیم اما مجدداً وضعیت به شرایط قبل برگشت و متاسفانه در سال گذشته نیز تلفات جاده ای از مرز 20 هزار نفر گذشت.

حسینی با اشاره به مصدومیت سالانه بیش از 500 هزار نفر در حوادث رانندگی، خاطرنشان کرد: در حالت خوش‌بینانه، 10 درصد از این مصدومان، معلول و ناتوان می‌شوند که بار سنگینی به نهادهای حمایتی از جمله سازمان بهزیستی وارد می‌کند بنابراین باید اشتراک عمل و هم‌اندیشی برای اصلاح رفتار کاربران و عامل انسانی در تصادفات وجود داشته باشد.

آمار فوتی‌های تصادفات بسیار شدید در ایران نصف کشورهای دنیاست

رئیس پلیس راهور فراجا افزایش نرخ جرایم رانندگی را در عملکرد و رفتارهای ترافیکی کاربران موثر ارزیابی و عنوان کرد: مولفه‌های موثر در کاهش حوادث، مصدومیت‌ها و تلفات را شناسایی کرده و می‌دانیم که چه اقدامی باید در حوزه‌های مختلف از جمله راه‌ها، وسایل نقلیه و عامل انسانی انجام دهیم.

وی با تاکید بر نقش عامل انسانی در وقوع حوادث، یادآور شد: تمام تلاش ما باید این باشد که از وقوع حوادث و سوانح پیشگیری کنیم تا فشار کاری نظام سلامت و دستگاه قضایی و نهادهای حمایتی، افزایش پیدا نکند.

رئیس پلیس راهور فراجا از آب و هوا، غذا، بهداشت و سلامت، سرپناه و ارتباطات به عنوان نیازهای اساسی هر فرد عنوان کرد و گفت: همکاری پلیس راهور و وزارت بهداشت می‌تواند در تامین سلامت مردم موثر باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • عملیات وعده صادق برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • توسعه امکانات پزشکی در استان ایلام استمرار داشته باشد
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند