Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-19@02:41:52 GMT

فردوسی‌پور: برنامه 90 امشب پخش نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۰۴۶۰

فردوسی‌پور: برنامه 90 امشب پخش نمی‌شود

«عادل فردوسی پور» تهیه‌کننده و مجری برنامه 90 اعلام کرد این برنامه امشب پخش نخواهد شد.

عادل فردوسی‌پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با بیان این مطلب، افزود: برنامه امشب 90 به آیتم های نوروزی و‌ گلچین اتفاقات سال اختصاص داشت. تیم برنامه ساز و من در چند روز گذشته مشغول تهیه آیتم ها بودیم اما امروز به دستور مدیر شبکه سه برنامه 90 از جدول پخش برنامه های شبکه خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در شرایطی که تنها چند روز از انتخاب برنامه 90 به عنوان بهترین برنامه سازمان صدا و سیما از نگاه مردم و بهترین برنامه ترکیبی از نگاه داوران می گذرد، از پخش برنامه ممانعت به عمل آمد.

** فرزندم را با پست و مقام معاوضه نمی کنم
فردوسی پور در تکمیل مصاحبه شب گذشته خود با خبرگزاری ایرنا و در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهاد قائم مقامی شبکه ورزش را می پذیرید؟ نیز تاکید کرد: خیر. این پیشنهاد را رد کرده ام.
این گزارشگر فوتبال خاطرنشان کرد: برنامه 90 فرزند من است و حاصل زحمات طاقت فرسا و شبانه روزی صدها نفر که خالصانه برای رسیدنش به جایگاه امروز تلاش کرده اند. ممکن نیست آدم فرزندش را با پست و مقام معاوضه کند./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۰۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلویزیون از امشب «در چشم باد» پخش می‌کند

سریال «در چشم باد» به کارگردانی و نویسندگی مسعود جعفری جوزانی از امشب، ۲۶ اسفند ماه از شبکه آی‌فیلم به روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایسنا، مجموعه «در چشم باد» از شنبه، ۲۶ اسفند ماه جایگزین سریال «دلدادگان» می‌شود. «در چشم باد» از امشب هر شب ساعت ۲۲ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

این سریال تاریخی حماسی اولین بار تیر ماه سال ۸۸ در ۴۴ قسمت از شبکه یک سیما به روی آنتن رفت.

پارسا پیروزفر، کامبیز دیرباز، لاله اسکندری، سعید نیکپور، زنده‌یاد ماه‌چهره خلیلی، اکبر عبدی، محمدرضا هدایتی، سحر جعفری جوزانی، گلاره عباسی، جهانگیر الماسی، فریبا متخصص، رضا شفیعی‌جم، محمود پاک‌نیت، فخرالدین صدیق شریف و ... در «در چشم باد» ایفای نقش کرده‌اند. 

«در چشم باد» قصه زندگی خانواده‌ای است که رویدادها و لحظات تلخ و شیرین زندگی‌شان از دوره قیام میرزا کوچک خان جنگلی تا آزادسازی خرمشهر در آن به تصویر کشیده می‌شود. قصه از زمانی آغاز می‌شود که میرزا کوچک خان جنگلی، در گیلان اعلام جمهوری می‌کند و با این اقدام دوران پر حادثه تاریخ معاصر ایران آغاز می‌شود که سه دوره تاریخ ایران را بازگو می‌کند (قاجار، پهلوی، جمهوری اسلامی).

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فردوسی‌پور از صداوسیما بازنشسته شد
  • عادل فردوسی‌پور رسما بازنشست شد
  • خداحافظی رسمی و دائمی فردوسی‌پور از صداوسیما
  • ادعای یک خبرگزاری: عادل فردوسی‌پور از صدا و سیما بازنشسته شد
  • عادل فردوسی پور بازنشسته صداوسیما شد
  • عادل فردوسی پور رسما از صدا و سیما بازنشسته شد
  • عادل فردوسی پور رسما بازنشست شد؛ خداحافظ صدا و سیما!
  • قهرمان ایران از امشب روی آنتن شبکه ورزش 
  • تلویزیون از امشب «در چشم باد» پخش می‌کند
  • ماجرای خواننده پرطرفدار کره‌ای در یک برنامه تلویزیونی