Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه سوخت های جایگزین گفت: جایگاه‌های سی‌ان‌جی از سال آینده به خودروهای دوگانه سوز فاقد گواهینامه سلامت سوخت رسانی ، سوخت عرضه نخواهند کرد.به گزارش بلاغ، علی محمودیان با اعلام فراخوان ثبت نام مالکان خودروهای دوگانه سوز در سراسر کشور افزود: مالکان خودروهای دوگانه سوز اعم از تبدیلی، کارگاهی و کارخانه‌ای بر اساس مصوبه اخیر هیئت وزیران باید ضمن ثبت نام و ورود مشخصات در سامانه کشوری جامع اطلاعات خودروهای گازسوز به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

irngv.ir و انتخاب یکی از مراکز مجاز، نسبت به تست سلامت تجهیزات سوخت رسانی خود و اخذ کد مجاز سوختگیری اقدام کنند.

وی افزود: پس از ثبت نام و تأیید اطلاعات، فرد متقاضی وارد فرایند نوبت دهی می‌شود و با مراجعه به یکی از مراکز مجاز و انجام تست‌های مربوط، گواهی سلامت سیستم سوخت رسانی را دریافت می‌کند.

رئیس اتحادیه کشوری سوخت‌های جایگزین و خدمات وابسته ادامه داد: همچنین خودروهایی که به صورت کارگاهی تبدیل شده اند نیز می‌توانند پس از اخذ این گواهینامه به تغییر اطلاعات خودروی خود در کارت و سند و سایر مدارک هویتی اقدام کنند.

محمودیان یادآور شد: در سراسر کشور حدود ۱۵۰۰ واحد مرکز خدمات فنی خودروهای دوگانه سوز داریم که ۳۶۰ مرکز برای ارزیابی اولیه تجهیز شده و مجوزهای لازم را اخذ کرده اند و بقیه به تدریج وارد می‌شوند ضمن اینکه هرگونه تعمیر یا تعویض قطعه نیز در همین مراکز با قطعات استاندارد و زیر نظر متخصصصان و کارشناسان سازمان ملی استاندارد انجام می‌شود و نیازی به مراجعه به سایر مراکز وجود ندارد.

وی تعرفه صدور گواهینامه را حدود ۵۰ هزار تومان و خودروهای فراخوان شده را دو میلیون دستگاه اعلام و تصریح کرد: بخشی از هزینه‌های تجهیز و تعویض قطعات نیز با موافقت هیئت دولت توسط دولت تأمین خواهد شد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۱۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان

با تصمیم شورای تامین استان مازندران زنان نمی‌توانند در ورزشگاه تماشاگر دیدار تیم‌های نساجی و پرسپولیس باشند.   به گزارش ایسنا، تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.   با تصمیم شورای تامین استان مازندران زنان تماشاگر نمی‌توانند در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این تصمیم برای دیدار نساجی برابر استقلال هم اتخاذ شده است.   قرار است در جایگاه زنان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توقیف ۱۸ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در نهبندان
  • خروج معاینه فنی خودروهای تهران از شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت
  • خروج شرکت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از شمول ماده 141 قانون تجارت
  • خروج ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت
  • باجه معطله در انتظار مراجعه حضوری!
  • دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران
  • بله همراه با حجاج در سرزمین‌ وحی
  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان
  • نبود سبد سوخت یکی از دلایل ناترازی بنزین
  • پرسپولیس و نساجی بدون حضور بانوان