Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@21:19:50 GMT

47 میلیارد ریال اعتبار به مدارس باشت اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۱۷۹۳

47 میلیارد ریال اعتبار به مدارس باشت اختصاص یافت

گچساران - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش باشت گفت : 47 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز مدارس به وسایل سرماشی و گرماشی و آزماشیگاهی و تکمیل سه طرح نیمه تمام آموزشگاه های این شهرستان اختصاص یافته است.

محمود نظری دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این میزان اعتبار 37 میلیارد برای تکمیل سه طرح آموزشی اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: هشت میلیارد ریال اعتبار نیز برای خرید تجهیزات سرماشی و گرماشی مدارس باشت در نظر گرفته شده که این بودجه تامین و وسایل مورد نظر خریداری شده است.
مدیر آموزش و پرورش باشت تصریح کرد: 2 میلیارد ریال اعتبار نیز برای خرید تحهیزات آزماشیگاهی مورد نیاز مدارس باشت تامین اعتبار شده است.
نظری از پیشرفت فیزیکی مطلوب ساختمان هنرستان شهر باشت خبر داد و افزود: با ادامه روند کنونی این طرح در تابستان سال آتی بهره برداری خواهد شد.
وی همچنین از خرید 2 دستگاه کانکس با امکانات مطلوب با همکاری بنیاد قلمچی جهت تامین فضای آموزشی روستاهای تنگ آب و تلخ آب میر عزیر خبر داد.
مدیرآموزش و پرورش باشت اضافه کرد: از تلاش های نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و فرماندار باشت برای تامین اعتبار ارتقای فضای فیزیکی مدارس این شهرستان قدردانی کرد.
نظری ابراز داشت: باشت در 2 ساله گذشته رتبه نخست پذیرش در دانشگاه های دولتی از طریق کنکور سراسیری را داشته است.
وی اضافه کرد: 540 دانش آموز باشت سال 1397 در کنکور سراسری شرکت کردند که 158 نفر از آنان معادل 24.1 درصد در این آزمون پذیریفته شدند.
140 مدرسه با بیش از چهار هزارو 200دانش آموز باشت وجود دارد.
شهرستان باشت در 110کیلومتری یاسوج، 22هزار نفر جمعیت دارد.
8143/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد اختصاص اعتبار مدارس باشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۱۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، حسن عباسی اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد گفت: همچنین امسال احداث چهار خانه بهداشت در روستاهای تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیران سلامت در این شهرستان گفت: ۳۰ میلیارد از طرف خیران سلامت برای تکمیل پروژه بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه‌اندازی خدمات شیمی درمانی هلال احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و پنج درصد هم از طرف هلال احمر تامین خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولیت های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تمکیل این پروژه‌ها، سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام