Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محسن محمدی معین معاون حمل ونقل و ترانزیت منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار   اظهار داشت: این اقدام با تصمیم اعضای شورای تامین سیستان و بلوچستان، پلیس راهور و فرمانده انتظامی این شهرستان چابهار اتخاذ شده است.

وی افزود: دارندگان خودرو‌های پلاک منطقه آزاد چابهار پس از مراجعه به حوزه‌های معاونت حمل و نقل ترانزیت و تکمیل فرم، انجام تشریفات و مراحل اداری قانونی مجوز تردد و بدون پرداخت هزینه در کمترین زمان ممکن می‌توانند تا پایان فروردین ماه سال آینده به تمام نقاط روستایی و شهری سیستان و بلوچستان سفر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل ونقل و ترانزیت منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار از تلاش‌های استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد، فرمانداری و مسئولان محلی در خصوص پیگیری و موافقت برای تردد خودرو‌های پلاک منطقه آزاد چابهار در سطح این استان قدردانی کرد.

وی ادامه داد: هم اینک خودرو‌های منطقه آزاد چابهار فقط تا شعاع ۳۰ کیلومتر حق تردد دارند.

انتهای پیام/ع

مجوز ترددخودرو‌های منطقه آزادچابهار درسیستان وبلوچستان صادر شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل منطقه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۴۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: از دهه دوم فروردین امسال تاکنون بیش‌از ۱۰ هزار ۱۲۶ تن گندم از کشاورزان شهرستان‌های جنوبی این استان خریداری شده است.
 سید حسینی با بیان اینکه در سال زراعی جاری ۳۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به زیر کشت گندم رفته است افزود: کار برداشت ۱۰ درصد از گندمزار‌های سیستان وبلوچستان به اتمام رسیده است.
وی تصریح کرد: بیش از ۱۵۰ دستگاه کمباین بومی و مهاجر و ۶۰۰دستگاه دروگر جهت برداشت محصول گندم و ۱۶ مرکز خرید جهت تحویل گندم کشاورزان در سطح استان پیش بینی و آماده خدمت رسانی می‌باشند.
سیدحسینی افزود: در سال زراعی گذشته ۳۲ هزار هکتار در سیستان وبلوچستان گندم کشت و کشاورزان ۷۰ هزار تن گندم آردی و بذری به مراکز خرید تحویل دادند.

دیگر خبرها

  • از مردم افغانستان حمایت می کنیم
  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان
  • روستاییان وعشایر جنوب سیستان وبلوچستان خوشحال از باران‌ها اخیر
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • خودکفایی درتولید بذرگندم درسیستان وبلوچستان،اولویت جهادکشاورزی
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • چهارشنبه این هفته سیستان وبلوچستان ودغدغه‌های شما هم استانی‌ها
  • آمادگی بندر چابهار برای تسهیل تجارت اقتصادی با کشور تاجیکستان
  • خرید۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار