Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مرآتی فرماندار و رییس ستاد هماهنگی مدیریت بحران شهرستان شیروان گفت: همزمان با بارش برف که از شب گذشته در شهرستان شیروان آغاز شد ۵ اکیپ راهداری در محور‌های مناطق شمالی شهرستان مشغول فعالیت شدند و علی رغم بازگشایی چند باره محور زیدر _سرانی، بعلت کولاک شدید این محور همچنان مسدود است و نیرو‌های راهداری مشغول بازگشایی مجدد محور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تردد در گردنه شیخ حسن با زنجیر چرخ و با رعایت احتیاط کامل صورت می‌گیرد.

مرآتی گفت: شب گذشته برق برخی از مناطق روستا‌های سیوکانلو به علت حجم بارندگی و کولاک شدید ، قطع شد که با عزیمت چند اکیپ امدادی از اداره برق بخشی از مشکل مرتفع شده است.

وی اظهار کرد: دو اکیپ اداره برق در محور پس کوه به قلعه حسن که تا اوایل صبح مشغول خدمات رسانی بودند در کولاک شدید گرفتار شدند که با همکاری اداره راهداری یک اکیپ به محل خدمت مراجعت کردند و امداد رسانی به اکیپ ۵ نفره بعدی اداره برق توسط نیرو‌های راهداری و هلال احمر و اورژانس همچنان ادامه دارد تا هرچه سریعتر امکان مراجعت به این عزیزان فراهم بشود.

گفنی است: محور‌های اصلی شهرستان شیروان بازگشایی شده و مشکلی در تردد وسائط نقلیه وجود ندارد.

انتهای پیام / ب

امداد رسانی ۵ اکیپ راهداری در شهرستان شیروان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرماندار شیروان امداد رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۴۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش نیروهای راهداری البرز در پی بارش شدید باران

علی زندی فر در گفت وگو با خبرنگار مهر مطرح کرد: بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی با ورود سامانه بارشی به البرز شاهد بارش باران در اکثر مناطق استان هستیم.

وی از آماده باش کامل نیروهای راهداری استان البرز و استقرار آنها با استفاده از ۱۴۵ دستگاه انواع ماشین آلات در راه‌های مختلف و تمام مسیرهای ارتباطی استان خبر داد.

زندی فر از رانندگان درخواست کرد تا قبل از سفر با شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس بگیرند و با اطلاع از وضعیت راه‌ها نسبت به سفر اقدام کنند.

کد خبر 6096040

دیگر خبرها

  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • نیاز ۱۰۰ میلیارد تومانی اجرای طرح‌های آبرسانی شیروان
  • عقیم‌سازی ۶۰۰ قلاده سگ در اراک
  • تمام شهرستان‌های خراسان رضوی در آماده‌باش هستند
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • باران شدید در خوزستان / دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند
  • مسدود شدن محور سربندر - آبادان
  • آماده‌باش نیروهای راهداری البرز در پی بارش شدید باران
  • مسدود شدن محور سربندر به آبادان