Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - تارنمای روزنامه لیبرال 'نیویورک تایمز' در گزارشی افشا کرد: 'دونالد ترامپ' پیش از آنکه به ریاست جمهوری آمریکا منصوب شود، در مدت 20 سال بیش از 2 میلیارد دلار وام از دویچه بانک آلمان گرفته بود.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، در این گزارش که روز گذشته (دوشنبه) و پس از مصاحبه با بیش از 20 مدیر اجرایی و اعضای هیئت مدیره سابق و کنونی دویچه بانک آلمان انتشار یافته، در مورد اینکه چگونه ترامپ توانسته بود به رغم ورشکستگی ها و اعتبار نه چندان مناسبی که در بین وام دهندگان داشت، برای دو دهه به وام گرفتن از این بانک ادامه دهد، آمده است: ترامپ در برخی موارد برای اخذ این وام ها، در مورد میزان ثروت خود اغراق می کرد و یا با وعده تعطیلات در باشگاه 'مارالاگوی' خود در فلوریدا، بانکداران مربوطه را راضی می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نوشته نیویورک تایمز، ترامپ سال ها از این وام ها برای ساختن آسمانخراش ها و دیگر املاک شخصی خود استفاده می کرد و برای دویچه بانک نیز ارتباط با این تاجر آمریکایی به منزله کلیدی برای ساخت تجارت سرمایه گذاری بانکی اش بود.
به نوشته تارنمای آمریکایی 'سی ان بی سی'، گزارش نیویورک تایمز پس از آن منتشر می شود که دویچه بانک و کامرزبانک، از بزرگترین بانک های آلمان، روز یکشنبه آغاز گفت وگوهای رسمی خود برای ادغام را تایید کردند.
به نوشته این تارنما، رابطه ترامپ با دویچه بانک موضوع تحقیق و بررسی دفتر دادستان کل نیویورک و کمیته های دمکرات اطلاعات و خدمات مالی کنگره آمریکا قرار گرفته است.
به گزارش ایرنا، دویچه بانک از جمله بانک های بزرگ غربی است که بعد از ورشکستگی قمارخانه ها و شرکت های ترامپ در دهه 90 میلادی به وی وام می داد، این بانک در سال های اخیر حدود 300 میلیون دلار وام به ترامپ داده بود.
نمایندگان دمکرات در ماه می 2017 خواستار کسب اطلاعاتی در مورد روابط موجود میان خانواده ترامپ و دویچه بانک شده بودند اما این بانک در پاسخ گفته بود به دلیل خصوصی بودن این اطلاعات، با کنگره همکاری نمی کند.
دویچه بانک شرکت خدمات مالی و بانکداری آلمانی و چندملیتی است که شعبه مرکزی آن در شهر فرانکفورت قرار دارد.
این بانک با بیش از 98 هزار کارمند در اروپا، آمریکا و آسیا فعالیت می‌کند.
اروپام ** 9418 ** 1071

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي دويچه بانك ترامپ نيويورك تايمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۴۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تحلیف ریاست جمهوری برای سی سالگی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بازدید 12 ولادیمیر پوتین، این سیاستمدار کهنه کار ۷۱ ساله در اوایل سال جاری میلادی با ۸۷.۲۸ درصد آرا برای بار پنجم به عنوان رئیس‌جمهور روسیه انتخاب شد. مراسم تحلیف ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برای پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین در کرملین برگزار شد. مراسم تحلیف ریاست جمهوری برای سی سالگی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • پوتین برای بار پنجم برای رئیس جمهوری روسیه سوگند یاد کرد
  • تحقیقات دانشگاه می‌سی‌سی‌پی در مورد رفتار‌های نژادپرستانه
  • مراسم باشکوه تحلیف پوتین به عنوان ریاست جمهوری
  • مراسم تحلیف ریاست جمهوری برای سی سالگی
  • «پوتین» به چین و ترکیه سفر می‌کند
  • مراسم تحلیف دور جدید ریاست جمهوری ولادیمرپوتین
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا