Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@22:26:24 GMT

کلیه مدارس استان گلستان امروز تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۸۴۸۱

کلیه مدارس استان گلستان امروز تعطیل شد

امروز 28 اسفندماه کلیه مدارس استان گلستان به دلیل بارش شدید باران و طوفان تعطیل اعلام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛  روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان همه مدارس استان گلستان را در دو نوبت صبح و عصر سه شنبه، آخرین روز تحصیلی دانش آموزان در سال 97 به دلیل طوفان و شدت بارش باران و آب‌ گرفتگی معابر تعطیل اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه اداره روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان آمده است: " بنا به درخواست ستاد مدیریت بحران شهرستان های استان گلستان وبه منظور جلوگیری از خطرات احتمالی با توجه به بارش برف در مناطق کوهستانی و تداوم بارندگی و همچنین آب گرفتگی معابر، سه شنبه ۲۸ اسفند۹۷ کلیه مدارس استان گلستان در دو نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل اعلام می گردد."

گفتنی است؛ کلیه مدارس بندرترکمن و گمیشان نیز به دلیل شدت طوفان و بارش باران تعطیل بود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۸۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مریم نیکزادفر گفت : با فعالیت این سامانه بارشی از بامداد سه شنبه تا امروز بارش‌های خفیف و موثری در استان داشتیم و تاکنون بیشترین باران به میزان ۱۱۹ میلیمتر از شیرآباد خان ببین و ۱۱۴ میلیمتر از جعفر آباد گرگان ثبت شد.

او افزود: این سامانه به تدریج تا امشب از استان خارج می‌شود و فقط امشب و فردا احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده در کوهستان وجود دارد.

نیکزادفر گفت: امروز مراوه تپه با ۱۲ درجه سردترین نقطه استان بود و بیشینه دما بین ۲۶ تا ۲۸ درجه در مناطق شمالی استان ثبت شد.

کارشناس هواشناسی گفت: فردا دمای هوا یک تا دو درجه افزایش خواهد یافت و تا اواسط هفته آینده آسمان استان پایدار پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا
  • ثبت بارش ۱۰۴ میلی متری باران در شیرآباد
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • بارش برف در ارتفاعات گلستان/ زنجیره چرخ الزامی است
  • ثبت بیشترین باران در شیرآباد
  • رفت و آمد در جاده توسکستان گرگان – شاهرود فقط بازنجیر چرخ
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد