Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@10:36:20 GMT

حادثه تروریستی نیوزلند؛ نتیجه تبعیض نژادی غرب

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۶۹۷۲۶

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی، مدیر جامعة‌الزهراء(س) 28 اسفند در بیست‌وششمین جلسه شورای جامعةالزهرا(علیهاالسلام) با بیان اینکه همه ما نیازمندیم روزی چند بار موعظه شویم گفت: رفتن خدمت واعظ آن هم روزی چند بار برای ما مقدور نیست، لذا به فرموده امام جواد(علیه‌السلام) باید موعظه‌گر خود باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدنی با تاکید بر اینکه همه ما دارای ایراداتی هستیم لذا باید نقدپذیر باشیم اظهار کرد: باید تمرین کنیم تا آستانه تحملمان را بالا ببریم و از نقد ناراحت نشویم.
مدیر جامعةالزهرا(علیهاالسلام) با بیان اینکه کشور درگیر یک جنگ اقتصادی تمام عیار است تصریح کرد: البته نمی‌دانم چرا مسئولان با این صراحت این مسئله را بیان نمی‌کنند، ولی آنچه مشخص است اینکه دشمن با تمام قوا به میدان آمده و باید جنگ اقتصادی را باور کنیم.
وی با بیان اینکه تنها حدود ۵۰ درصد بودجه جامعه الزهراء(س) در سال 97 محقق شد تصریح کرد: با توجه به اینکه سال آینده وضعیت مالی بهتری در پیش رو نخواهد بود، باید صرفه‌جویی لازم را انجام دهیم، بنابر این مدیران الزهراء باید توجه کنند که هر نوع هزینه اضافی ضمان و دین شرعی دارد.
مدنی با تاکید بر رعایت اخلاق و احکام شرعی و دینی تصریح کرد: مزیت این نهاد در پررنگ بودن اخلاق و معنویت است البته معنای این حرف، ترویج تحجر نیست و جامعه الزهراء ثابت کرده که اهل تحجر نیست زیرا زمانی که برخی درس‌خواندن برای زنان را زیر سؤال می‌بردند این نهاد مبارک تاسیس شد.
مدنی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید بر رشد عملی کشور بیان کرد: ما رقبای سختی در جهان و در درون ممالک اسلامی داریم و باید برای پیشرفت تلاش مضاعف داشته باشیم.
مدیر جامعه الزهراء(س) با تاکید بر برداشتن بروکراسی اداری تصریح کرد: حضرت امام(ره) فرمودند: اگر درس نخوانید، حرام است در مدرسه بمانید و همین قاعده باید در الزهراء هم حاکم باشد و مدیران برای کارکنان خود کار تعریف کنند.
مدنی افزود: نباید به کمیت کارهای خود توجه کنیم، بلکه در فعالیت‌ها، حاصل و برآیند و نتایج آن را ببینیم و اینکه نتایج کار چه مقدار با هزینه‌های انجام شده مطابقت دارد.
وی با تاکید بر فعال کردن شوراهای تخصصی در این نهاد اظهار کرد: باید شوراهای تخصصی در بخش‌های مختلف آموزشی و پژوهشی و ... فعال شوند که البته تاکنون 25 شورا در آموزش ایجاد شده است.
مدیر جامعه الزهراء(س) همچنین حادثه تروریستی نیوزلند را نتیجه ترویج تبعیض‌نژادی در غرب دانست و تاکید کرد: این حادثه هر چند در مقیاس کوچک رخ داده است، اما یک هشدار و نشانه برای آن است که دستگاه تبلیغاتی استکبار به ویژه رییس جمهور فعلی آمریکا روند تبلیغاتی در مورد ترویج تبعیض‌نژادی، برخورد با مهاجران، اسلام‌هراسی و ... را آغاز کرده‌اند.
وی با تاکید بر اینکه آنچه در نیوزلند رخ داد یک جوانه از درخت شومی است که کاشته شد، تاکید کرد: همه باید هوشیار باشیم که ما با دشمن اینچنینی مواجهیم که به اسم پاک کردن زمین از خون‌های کثیف به راحتی آدم می‌کشد و با افتخار از این جنایت فیلمبرداری هم می‌کند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا مدنی تبعیض نژادی نیوزلند حوزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۶۹۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغ نافرمانی مدنی توسط رئیس جبهه اصلاحات

رادیکال‌های اصلاح طلب می کوشند تا در راستای معارضه با نظام هر مساله ای را تبدیل به پروژه ای سیاسی کنند!

سرویس سیاست مشرق- رئیس جبهه اصلاحات در راستای تلاش برای تعریف صورت مساله زنان در ایران دیل مساله حقوق بشری اقدام به خط دهی جهت مقاومت مدنی در برابر آنچه که پوشش اجباری خواند، نمود.

آذر منصوری طی یادداشتی کوشید تا طی یک خط دهی مساله حجاب را به مقوله ای ویرانگر میان مردم و حاکمیت تعریف و تفسیر کرده و مکشفه ها را به مقاومت مدنی فرا بخواند.

وی در ادامه مدعی شدت گرفتن تبعیض‌ها علیه زنان شد و تاکید کرد که صورت مسئله زنان ایران در واقع یک موضوع حقوق بشری است که همه اجزاء آن در هم تنیده اند و نمی توان به جزئی از این کل با تحمیل و اجبار و خشونت، موضوعی در سطح پوشش را به آنها تحمیل کرد.

آذر منصوری نوشته است که نه تنها پوشش زنان و مردان ایران بلکه پوشش مردم همه کشورهای جهان برآیندی از باورها، عرف و هنجارهای جامعه است. هیچ قاعده و قانون و دین و مذهبی نمی تواند، خارج از عرف و هنجارهای جوامع سبکی خاص از زندگی را به زنان ومردان آن جامعه تحمیل کند!

در رابطه با مطالب مطرح شده از سوی آذر منصوری رئیس جبهه اصلاحات و دبیرکل حزب اتحاد ملت باید گفت؛

۱ - رادیکال‌های اصلاح طلب می کوشند تا در راستای معارضه با نظام هر مساله ای را تبدیل به پروژه ای سیاسی نموده و با تبدیل مسائل به فضای جدلی ضمن قطبی سازی صحنه اعتراضی را به زعم خود به سوی محور حقوق بشر و حقوق شهروندی مطالبق دیدگاه های خود شیفت نمایند.

۲ - رادیکال ها بدون اشاره به تلاش های مناقشه انگیز خود طی سالیان گذشته که از جامعه اعتراضی و حضور تا خیابان سخن گفته و تحریم انتخابات را کلید زدند توضیحی نمی دهند که عمل به قانون مناقشه انگیز است یا دعوت به آشوب و خیابان

این دعوت به نافرمانی مدنی که پیش از این توسط گروهک نهضت آزادی طرح و بیان شده بود نشان می دهد که رادیکال ها برای تولید منازعه و مناقشه عزم خود را جزم کرده و باید منتظر ادامه کنش های بی ثبات ساز آنان بود.

دیگر خبرها

  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک ورزشگاه دیگر بیخگوش ایران!
  • تلاش فعالان مدنی در انگلیس علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • تبلیغ نافرمانی مدنی توسط رئیس جبهه اصلاحات
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • تبعیض جنسیتی در دانشگاه‌های دانمارک/ ۳۷ درصد دانشجویان دکتری دختر تجربه تحقیر کلامی دارند