Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@16:32:27 GMT

آتش سوزی انبار کالا در خیابان مولوی تهران

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۲۷۶۹

آتش سوزی انبار کالا در خیابان مولوی تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی در یک انبار کالا در تهران خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا در باره این حادثه گفت: ساعت ٢۴ امروز یک مورد آتش سوزی در یک انبار کالا به سامانه ١٢۵ آتش نشانی تهران اعلام شد که در پی آن چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه امکاناتی از جمله بالابر، خودرو تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل حادثه واقع در خیابان مولوی، خیابان اردستانی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور اولین ایستگاه آتش نشانی در مدت زمان یک دقیقه در محل حادثه گفت: آتش نشانان در محل مشاهده کردند، مغازه‌های این خیابان اغلب محل نگه داری و فروش مواد پلاستیکی بوده و آتش سوزی در طبقه فوقانی یکی از این مغازه‌ها که انباری ٢٠٠ متری رخ داده است.

وی با بیان اینکه در این انبار مقادیر زیادی لوازم پلاستیکی نگهداری می‌شد گفت: این انبار کاملاً شعله ور بود و آتش و دود از قسمت سقف این انبار به بیرون متساعد می‌شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به احتمال سرایت آتش به انبارهای کناری گفت: آتش نشانان بلافاصله عملیات را آغاز کردند و بلافاصله به کانون آتش سوزی دسترسی پیدا کردند. در همان لحظات اولیه نیز سه کارگر جوان که در مغازه پایینی حضور داشتند به کمک آتش نشانان بدون مصدومیت از محل خارج شدند و برای بررسی وضعیت جسمانی به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

وی در پایان با اشاره به اینکه عملیات تحت کنترل آتش نشانان است گفت: آتش نشانان در حال لکه گیری هستند و محل استقرار از انجام ایمن سازی‌های لازم برای بررسی علت حادثه به عوامل مربوطه تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آتش سوزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۲۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشیار دوم وحید شادی در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۲:۴۴ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه، حریق در یک انبار لوازم استوک خودرو به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله ۱۶ آتش نشان به همراه ۶ خودروی اطفاء حریق از ایستگاه‌های ۱۴، ۳۵ و ۵۳  به محل حادثه واقع در توس ۷۵ اعزام شدند. 

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: همکاران پس از حضور در محل بلافاصله عملیات اطفا را آغاز و حریق را کنترل کردند. 

وی با بیان اینکه این حادثه خوشبختانه مصدومی نداشته است، ساعت پایان این عملیات را ۳:۱۹ دقیقه بامداد اعلام کرد و اظهار نظر در خصوص علت دقیق حادثه را منوط به بررسی‌های کارشناسی دانست. 

دیگر خبرها

  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد +فیلم
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد