Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه - ایرنا- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با آغاز تعطیلات نوروزی و تا پایان این ایام، هرگونه جابه جایی و انتقال لوازم منزل تنها با هماهنگی و تائید پلیس امکان پذیر است.

به گزارش ایرنا؛ سردار 'منوچهر امان اللهی' روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهروندانی که قصد جابه جایی منزل را دارند حتما باید پیش از هر اقدامی مجوز کلانتری محل خود را اخذ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پس از بررسی فوری، کلانتری ها نیز در صورت تائید، مجوز لازم را برای اسباب کشی شهروندان را صادر می کند.
وی خاطرنشان کرد: این کار برای ارتقاء ضریب امنیت و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده سارقان انجام می شود.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به آمادگی پلیس برای تامین امنیت مسافران نوروزی گفت: هرچند کرمانشاه از امن ترین نقاط کشور است و خوشبختانه در سال های اخیر موردی از ناامنی خصوصا برای گردشگران و مهمانان نداشته ایم.
وی تصریح کرد: با این حال و برای رعایت کردن جانب احتیاط نسبت به افزایش گشت های خودرویی، موتوری و پیاده و همچنین استقرار ایستگاه های پلیس در کنار مراکز گردشگری، تفریحی و تاریخی اقدام کرده ایم.
سردار امان اللهی افزود: در ایام نوروز 378 گشت خودرویی، موتوری و پیاده در سطح معابر شهری و روستایی، 105 گشت محسوس و نامحسوس در جاده ها و 38 ایستگاه پلیس در نقاط پرتردد و گردشگری حضور دارند.
3033/7458

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي فرمانده انتظامي كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۳۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر

عبدی گفت: در پی گزارش سرقت از منزل بلافاصله ماموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در محل حاضر شدند و رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

 عبدی اظهار کرد: در بررسی‌های به عمل آمده ماموران مشخص شد سه سارق اقدام به سرقت طلا و جواهرات به ارزش تقریبی ۲ میلیارد تومان کردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در کمترین زمان ممکن موفق به شناسایی سارقان شدند و با هماهنگی مقام قضایی در سه عملیات مجزا یک متهم را در شهرستان اهر و ۲ متهم دیگر را در شهر‌های جنوب استان دستگیر کردند و با کشف اموال مسروقه به پلیس آگاهی اهر انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی اهر گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

عبدی ادامه داد: از متهمان یک قبضه کلت کمری به همراه ۷۱ فشنگ جنگی، گوشی تلفن ماهواره‌ای، دوربین فیلمبرداری و دستگاه دی. وی. آر دوربین مداربسته منزل مالباخته کشف و ضبط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر