Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه دولت معتقد است سیستان و بلوچستان مهمترین و استراتژیک‌ترین استان کشور است، گفت: لازمه بهره‌گیری از فرصت استثنایی توجه دولت به سیستان و بلوچستان ایثار، فداکاری، نظم‌بخشی و جدیت مسئولان و مدیران استانی است. ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، احمدعلی موهبتی شب گذشته در نشست صمیمانه با مدیر و پرسنل اداره‌کل امور اقتصاد و دارایی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مجموعه دستاوردهای سفر معاون اول رئیس جمهور و هیئت همراه به استان منجر به تصویب پروژه‌هایی توسط هیئت دولت با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان در بخش‌های مختلف آب، راه، راه‌آهن و غیره بود که نویدبخش حرکت موثر استان به سمت توسعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه  دولت معتقد است سیستان و بلوچستان مهمترین و استراتژیک‌ترین استان کشور است، افزود: لازمه بهره‌گیری از فرصت استثنایی توجه مسئولان کشوری و به ویژه دولت به استان سیستان و بلوچستان ایثار، فداکاری، نظم‌بخشی و جدیت مسئولان و مدیران استانی است.

وی بیان کرد: امیدوارم با توجه به بارندگی‌های خوب سال جاری در کشور افغانستان و همکاری این کشور همسایه، مسئله تامین آب شرب و کشاورزی منطقه سیستان و شهر زاهدان مرتفع شود.

برنامه شتاب بخشی به توسعه سیستان و بلوچستان در دستور کار استنوبخت: 5.6 هزار میلیارد تومان برای توسعه سیستان و بلوچستان اختصاص یافتهمایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری چابهار با دید توسعه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

موهبتی تاکید کرد: گازرسانی به شهرهای استان از اولویت‌های مهم ماست، بنابراین با توجه به کمبود امکانات شرکت گاز سیستان و بلوچستان، چند استان به عنوان معین در امر گازرسانی به شهرهای استان با ما همکاری خواهند داشت.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: پروژه گازرسانی به زابل در دو گستره زاهدان به دو راهی "دشتک" و دو راهی دشتک به زابل تقسیم‌بندی شده و در حال اجراست که امیدواریم با تامین اعتبار به موقع در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه موفق شدیم مجوز احداث فرودگاه در خارج از منطقه آزاد چابهار را اخذ کنیم که برای جنوب استان بسیار اثرگذار خواهد بود، خاطرنشان کرد:  ارتقای سطح اقتصاد استان، ارتقای امنیت کاری و توسعه روابط اجتماعی و فرهنگی را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/ ع

R7843/P1494/S6,65/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۴۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟

شهرداری تهران در ادامه سیاست‌های خود برای توسعه و بهبود حمل و نقل عمومی، برنامه‌های متعددی برای مترو در سال جاری دارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، توجه ویژه مدیریت شهری فعلی تهران به حوزه حمل و نقل عمومی یکی از ویژگی‌های بارز این دوره است و سعی مدیران شهری بر این بوده که ضمن جبران کاستی‌های دوره گذشته، وضعیت بهتری در این حوزه برای شهروندان فراهم کند.

در این راستا شهرداری تهران علاوه بر اقدامات انجام شده در سال گذشته برای سال جاری در حوزه مترو در نظر دارد، 9 کیلومتر مسیر باقی‌مانده خطوط هفت‌گانه را با 8 ایستگاه به بهره‌برداری برساند.

همچنین قرار است از ایستگاه‌های باقی‌مانده بدنه اصلی خط 6 مترو شامل شهدای هفده شهریور، میدان خراسان، سرباز و شهید نجات‌اللهی را به بهره‌برداری برساند. 

علاوه بر این در سال جاری از 6.5 کیلومتر توسعه جنوبی خط 6 به‌همراه دو ایستگاه میدان عبدالعظیم(ع) و حرم حضرت عبدالعظیم(ع) نیز بهره‌برداری خواهد شد.

پست برق شمالی خط 6 و تکمیل پست برق سایر خطوط نیز بهره‌برداری می‌شود و از یک کیلومتر مسیر به‌همراه ایستگاه ورزشگاه تختی در خط 7 نیز بهره‌برداری خواهد شد و 1.5 کیلومتر مسیر به‌ همراه ایستگاه آیت‌الله کاشانی در توسعه غربی خط 4 نیز به بهر‌ه‌برداری می‌رسد.

تکمیل ورودی دوم ایستگاه‌های بهره‌برداری شده در خطوط 3، 4، 6 و 7 نیز در دستور کار خواهد بود.

جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری

علاوه‌بر این شروع عملیات اجرایی توسعه شمالی خط  7 در دستور کار شهرداری تهران است و عملیات اجرایی پایانه‌ها و پارکینگ‌های خطوط نیز ادامه خواهد یافت.

آغاز تحویل ناوگان ریلی جدید از محل قراردادهای 791 دستگاه واگن و 113 واگن و همچنین شروع عملیات اجرایی خطوط جدید و تراموا نیز جزوه توسعه ناوگان و آغاز عملیات اجرایی خطوط جدید شهرداری تهران است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جیش‌الظلم به سفره مردم بلوچ شلیک می‌کند
  • نجات ۴۳ هزار زن باردار در مناطق درگیر سیل بلوچستان
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • خوشحالی وصف‌ناپذیر مردم سیستان و بلوچستان از پر آبی هامون + تصاویر
  • صدور پروانه بهره برداری برای ۲ هزار و ۴۳۸ طرح سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • بزرگترین مولفه در توسعه سیستان‌و بلوچستان بحث امنیت است
  • صدور پروانه بهره‌برداری برای بیش از ۲۰۰۰ طرح سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان
  • ساخت سد کهیر از زیرآب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان و بلوچستان