Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان احمدی مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران صبح امروز در بازدیدی که به همراه اصحاب رسانه از مجموعه تفریحی ورزشی دریاچه خلیج فارس برگزار کرد، گفت: طی اقداماتی که توسط همکارانم انجام شده سه جزیره تنب کوچک، تنب بزرگ و ابوموسی در دریاچه شهدای خلیج فارس راه اندازی شده که به زودی در یکی از این جزایر اقدام به برگزاری کنسرت باز خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران با بیان اینکه پهنه آبی دریاچه شهدای خلیج فارس ۱۳۰ هکتار و پهنه خشکی آن ۱۲۰ هکتار است، اظهار کرد: در طراحی این دریاچه ی سه ورودی اصلی آن منتهی به جزایر سه گانه می شوند.

احمدی با اشاره به این که ورودی ارغوان در پهنه شرقی دریاچه خلیج فارس قرار گرفته اظهار کرد: در حال حاضر ورودی شمالی قابل استفاده نیست و شهروندان باید برای استفاده از فضای دریاچه خلیج فارس از ورودی های دیگر استفاده کنند.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام نوروز اظهار کرد: از امشب تا ۱۳ فروردین به غیر از شبهای عزاداری هر شب از ساعت ۲۱ الی ۲۲ در این مکان مراسم آتش بازی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این مجموعه خدمات تفریحی و ورزشی مانند دوچرخه سواری و قایقرانی فراهم شده است ادامه داد: علاوه بر این مجتمع تجاری بام لند هم به شهروندان ارائه خدمات می کند.

احمدی با بیان اینکه فضای اطراف دریاچه خلیج فارس فضایی تفریحی و بیشتر مناسب پیک نیک های خانوادگی هست گفت: بام لند یک مجتمع تجاری و مرکز خرید است که مراجعین خاص خود را دارد.

مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران تصریح کرد: با بیان اینکه ۲۱ اسفند آبگیری سالانه دریاچه خلیج فارس به اتمام رسیدو در حال حاضر سطح آب بالا آمده است.

احمدی در خصوص راهکارهای این مجموعه برای جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع در اثر ماندگاری بالای آب گفت: با کمک شیلات برای جلوگیری از این وضعیت و همچنین جلوگیری از تجمع حشرات یک اکوسیستم را در این منطقه ایجاد کرده ایم تا چرخه محیط زیستی فعال باشد.

وی افزود: علاوه بر اکوسیستمی که ایجاد شده یک تصفیه‌خانه هم وجود دارد که به گردش آب کمک می کند و همچنین با استفاده از انواع ماهی که در داخل دریاچه رها شده در جهت نظافت آب استفاده می شود.

مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری در ادامه با بیان اینکه بسیاری از تالابهای کشور خشک شده‌اند اظهار کرد در حال حاضر چند سالی هست که مرغ های آبی که از سیبری مهاجرت کرده‌اند به این مکان می‌آیند و و یک صحنه بسیار زیبا از طبیعت را در اینجا به نمایش میگذارند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۵۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: برپایی نمایشگاه‌های مختلف، تجلیل از آموزگاران نمونه، برگزاری شب شعر و موسیقی خلیج فارس و نشست علمی چگونگی احیای مکتب فرهنگی هنری خلیج فارس بخشی از ویژه برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس در قشم است.
محمد غفاری افزود: آغاز به کار دانشگاه هنر شعبه قشم و مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قشم و رونمایی از انیمشن دانش آموزان درباره اسطوره‌های خلیج فارس و پخش مستند زندگی‌نامه سدیدالسلطنه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

بیشتر بخوانید؛ برافراشتن پرچم ایران در عمق ۱۰ متری آب‌های خلیج فارس
وی گفت: بمناسبت ۱۲ اردیبهشت روز معلم، ویژه برنامه‌ای با حضور ۷۰۰ تن از آموزگاران با هدف تجلیل از ۱۱۰ معلم نمونه و آموزگاران بازنشسته برگزار می‌شود.
دهم اردیبهشت در تاریخ رسمی کشورمان به عنوان سالروز حمله جوانمردانه سربازان و سرداران نامدار ایرانی به متجاوزان پرتغالی و آزاد سازی جزایر مهم خلیج فارس از اشغال آنان، به عنوان روز ملی خلیج فارس نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است
  • ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم
  • حقوق و مزایای کارگران مورد توجه قرار گیرد
  • اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم
  • واگذاری «استقلال» به هلدینگ خلیج فارس با عدل و انصاف سازگار نیست
  • وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در خلیج‌فارس
  • حق امضا از خطیر گرفته شد؟!
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس
  • تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس