Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@11:35:12 GMT

مسئولان به صورت جدی با گرانفروشی برخورد کنند

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۶۱۲۶

مسئولان به صورت جدی با گرانفروشی برخورد کنند

به گزارش خبرگزاری برنا از استان یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم مدرسی در نشست شورای اداری شهرستان با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام، عقل و آموزه‌های دینی و نیز خدمت به مردم را نشانه هدایت و سعادتمندی دانست و اظهار داشت: مهم‌ترین خدمت به خلق، تسهیل‌گری در امور ادارات است، با وجود محدودیت در بودجه و امکانات، مسئولین درصدد گره‌گشایی از مشکلات مردم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌ جمعه بخش مرکزی یزد افزود: اگر حاکمان و مسئولان ایثارگر و پرتلاش باشند، مردم نیز اهل ایثار و جان‌فشانی هستند، در گذشته مردم با نذورات و وجوهات خود از مسئولان دولت و نظام حمایت می‌کردند.

نائب رئیس شورای مرکزی حوزه‌های علمیه استان یزد افزود: امروز نیز درحالی ‌که دولت از درآمد خاصی برخوردار نیست با جذب اعتماد و همدلی مردم، آنان را برای حمایت از دولت ترغیب کنند.

وی با اشاره به ظرفیت بالای گردشگری شهر جهانی یزد تأکید کرد: شهر یزد یک نماد فرهنگی است، نگذاریم افتخار دارالعلم و دارالکتاب بودن یزد لای خشت و گل دفن شود و با توجه به باورهای قوی مردم یزد به دین و مذهب، حذف نام و تصویر برخی از چهره‌های فرهنگی و پر سابقه دنیای اسلام از مدخل شهر کار زیبایی نیست و باید جبران شود.

مدرسی انتخاب یزد به ‌عنوان پایتخت کتاب کشور را یک فرصت طلایی برشمرد و افزود: برای نهادینه شدن مطالعه و حرکت خانواده‌ها به سمت کتاب‌خوانی شایسته است برنامه‌ریزی مستمر و دقیقی صورت گیرد و هر خانواده با ایجاد یک کتابخانه شخصی و خریداری کتاب‌هایی با موضوعات مختلف اجتماعی، سیاسی، تربیتی، اخلاقی و دینی در ترویج فرهنگ ارزشمند کتاب‌خوانی کوشا باشد.

وی نظارت بر قیمت‌ها در آستانه سال جدید را خواستار شد و بیان کرد: مسئولین امر در کنار نیروهای نظارتی محدود شهرستان، از ظرفیت‌های بسیج و نیروهای مخلص و آماده‌به‌خدمت برای کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از تخلف سوءاستفاده کنندگان بهره ببرند، امروز نظارت دقیق بر قیمت‌ها و ایجاد امنیت روانی برای مردم اصل خدمت است.

مدرسی با اشاره به مهاجرپذیری شهر یزد تصریح کرد: مهاجرپذیری و درآمیختگی فرهنگی ممکن است موجب بروز آفت‌ها و مشکلات فرهنگی شود و تغییر فرهنگ، تغییر هویت ملی و دینی را به دنبال دارد.

وی افزود: ما نسبت به خون شهدا و نظام جمهوری اسلامی مسئول هستیم، لازم است مسئولان و متولیان امور فرهنگی و امنیتی شهرستان تدبیر کاملی برای کنترل وضعیت امنیتی و فرهنگی شهر داشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حوزه های علمیه خانواده زیبایی نظام جمهوری اسلامی یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۶۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران

به گزارش خبرنگار مهر, سردار سیاوش مسلمی عصر چهارشنبه در آئین اختتامیه مرحله نهایی اولین المپیاد ورزشی، فرهنگی و علمی پایگاه‌های مقاومت بسیج استان مازندران جام شهید مدافع امنیت روح الله عجمیان که به میزبانی شهرستان فریدونکنار برگزار شد، از همه کسانی که در پایین‌ترین سطح برگزاری این مسابقات (پایگاه‌های مقاومت محلات) تا بخش و شهرستان زحمت کشیدند تا این برنامه در عرصه‌های علمی، ورزشی و فرهنگی برگزار شود تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده سپاه کربلا افزود: طبیعتاً این اقدام صورت نمی‌گرفت مگر با همکاری و هم افزایی که بین بخش‌های اداره کل ورزش جوانان استان، اداره ورزش شهرستان‌ها، شوراها و شهرداری‌ها، دهیاران و بخشداری‌ها و همچنین فرماندهان نواحی، حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های مقاومت ایجاد و زمینه لازم را فراهم کردند.

وی از شرکت حدود ۲۰ هزار نفر در این مسابقات خبر داد و گفت: به موجب برگزاری این مسابقات فضای خوبی برای جوانان ایجاد شد و حضور جوانان در این عرصه‌ها برای جسم، روح، فکر و برای آینده کشور که موجبات افتخار آفرینی را فراهم می‌کند، نقطه قوتی است.

سردار مسلمی با بیان اینکه خدمت به مردم فقط معیشتی نیست، اظهار کرد: همه ما در هر سطوحی که مسئولیت داریم باید یکی از اصلی ترین دغدغه‌ها پرداختن به نسل جوان و خدمت به مردم باشد باتوجه به اینکه خدمت به مردم، فقط معیشتی نیست و عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اعتقادی و ورزشی همه این سطح می‌تواند عرصه خدمتگزاری باشد.

فرمانده سپاه کربلا از ۱۴۴ سالن ورزشی که در اختیار بسیجیان قرار داده شده، خبر داد و افزود: امروز افتخارمان این است که در مجموعه بسیج در خدمت مردم باشیم و به عنوان بخشی از جامعه ورزشی در استان مازندران انجام وظیفه کنیم و تاکنون ۱۴۴ سالن ورزشی در خدمت جوانان بسیجی استان مازندران قرار داده شده است.

سردار مسلمی با اشاره به مسئولیت خویش در کسوت رئیس هیئت کشتی بسیج کشور بیان داشت: امروز در حوزه ورزش کشتی، مازندران به عنوان قطب کشتی ایران است بر همین مبنا برنامه ریزی هایی را با هیئت کشتی استان برقرار کرده‌ایم که لیگ کشتی استانی و چندین تیم را در لیگ برتر و دسته یک داشته باشیم و ان شاءالله بتوانیم بخشی از سهم خودمان را به عنوان آورده مجموعه سپاه در حوزه کشتی تقدیم علاقه مندان کشتی کنیم.

کد خبر 6088037

دیگر خبرها

  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • مسئولان باید در برابر سوژه‌سازی‌ها کار اقناعی انجام دهند
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • تذکر رهبر انقلاب به مسئولان اجرایی درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد/ سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان