Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@06:10:22 GMT

موافقت با تشکیل و فعالیت ۵ قطب علمی در دانشگاه علامه

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۶۵۳۰

موافقت با تشکیل و فعالیت ۵ قطب علمی در دانشگاه علامه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علامه، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نامه‌ای به دکتر حسین سلیمی رئیس دانشگاه، ضمن اعلام موافقت شورای قطب‌های علمی وزارت خانه، تشکیل و فعالیت ۵ قطب علمی جدید با عنوان‌های «ارتباطات و رسانه»، «مدیریت تکنولوژی و نوآوری»، «رویکرد نهادی به اقتصاد ایران»، «دوات پژوهی» و «ریاضیات مالی» را ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامی در این ابلاغ در خصوص ضرورت برنامه‌ها و فعالیت‌های قطب‌های علمی تاکید داشته است: از قطب‌های علمی انتظار می‌رود در اجرای برنامه‌های خود و در چارچوب اسناد بالادستی، اولویت‌های مصوب نقشه جامع علمی و شورای عالی عتف و نیز هماهنگ با معاونت پژوهش و فناوری وزارت متبوع فعالیت کنند و توسعه کار جمعی و انجام فعالیت‌های مشترک با دانشمندان و نخبگان داخلی و خارجی را برای تحقق برنامه‌های خود مورد توجه قرار دهند.

اعضای قطب علمی ارتباطات و رسانه عبارتند از: میرزا محمد مهدی فرقانی، هادی خانیکی، علی اصغر کیا، حسینعلی افخمی، سید محمد مهدی زاده طالشی، سید رضا نقیب السادات، مهدی محسنیان راد و سید وحید عقیلی

اعضای قطب علمی مدیریت تکنولوژی و نوآوری عبارتند از: سید حبیب الله طباطبائیان، لعیا الفت، مهدی الیاسی، سید سروش قاضی نوری نائینی، جعفر باقری نژاد، محمد تقی زاده، محمدرضا تقوا، مهدی محمدی و سید کمال طبائیان

اعضای قطب علمی رویکرد نهادی به اقتصاد ایران نیز عبارتند از: فرشاد مؤمنی، سهیلا پروین، عباس شاکری حسین آباد، محمد قلی یوسفی، حسین راغفر، محمد حسین مهدوی عادلی و فاطمه بزازان

اعضای قطب علمی دولت پژوهی عبارتند از: حسین سلیمی، شجاع احمدوند، سید جلال دهقانی فیروز آبادی، ابراهیم برزگر، امیر محمد حاجی یوسفی، رضا سیمبر و ارسلان قربانی شیخ نشین

اعضای قطب علمی ریاضیات مالی عبارتند از: عبدالساده نیسی، پیام حنفی زاده، مقصود امیری، جاوید بهرامی، اسماعیل بابلیان، جلیل رشیدیان و فرشید مهردوست شهرستانی

لازم به ذکر است، با توجه به ظرفیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه و ضرورت شکل‌گیری قطب‌های علمی، پیشنهاد تشکیل و فعالیت این قطب علمی به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال شد که در جلسه شورای قطب‌های علمی این وزارت خانه موافقت و به رئیس دانشگاه ابلاغ شد.

کد خبر 4572742

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علامه طباطبایی وزیر علوم قطب علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۶۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و فولادخوزستان در چارچوب هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد

دو تیم در هفته‌های گذشته عملکرد مناسبی نداشتند، تی‌تی‌ها با ۴۱ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارند و در ۵ دیدار اخیر خود رنگ برتری را ندیده‌اند و تنها موفق به کسب ۳ امتیاز شدند. فولاد هم با ۲۲ امتیاز تیم چهاردهم جدول است و شرایط بحرانی‌ دارد. آن‌ها برای بقا در لیگ می‌جنگند، شاگردان عبدالله ویسی در ۸ دیدار اخیر نتوانسته‌اند به برتری دست پیدا کنند.

این دو تیم تاکنون ۴۰ بار مقابل یکدیگر قرار گرفتند که سهم فولاد ۱۵ برد و سهم تراکتور ۱۲ برد و ۱۳ دیدار نیز با تساوی به پایان رسیده است. فولاد موفق شده ۴۹ گل را مقابل تراکتور به ثمر برساند و در مقابل تراکتور ۴۵ بار دروازه فولاد را باز کرده است. در ۱۰ تقابل اخیر دو تیم نیز سهم هر کدام از تیم‌ها ۳ برده بوده و چهار دیدار نیز با تساوی به پایان رسیده است.

تی‌تی‌ها آخرین بار در سال ۱۳۹۷ موفق شدند فولاد را در اهواز مغلوب کنند. دیدار رفت دو تیم با برتری ۲ بر صفر تراکتور به پایان رسید، سیدمهدی حسینی هر ۲ گل تی‌تی‌ها را در آن دیدار به ثمر رساند.

اما جالب است بدانید در لیست تراکتور و فولاد هفت بازیکن حضور دارند که سابقه پوشیدن پیراهن تیم رقیب را دارند که امروز برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد. ساسان انصاری، حمید بوحمدان، علی شجاعی، احسان مرادیان، مهدی شیری، عارف آقاسی و احسان پهلوان بازیکنانی هستند که سابقه بازی برای هر ۲ تیم را در کارنامه دارند.

به نظر می‌رسد حمید مطهری تراکتور را با آرایش ۳-۳-۴ روانه میدان می‌کند. حسین پورحمیدی در چهارچوب دروازه این تیم قرار می‌گیرد و به دنبال ثبت پانزدهمین کلین‌شیت فصل خود است. عارف آقاسی و شجاع خلیل‌زاده زوج خط دفاعی تراکتور را تشکیل می‌دهند.

مهدی شیری در جناح راست و محمد نادری در جناح چپ خط دفاعی تراکتور را تکمیل می‌کند. سیدمهدی حسینی، گوستاوو واگنین و ریکاردو آلوز مثلت خط میانی را تشکیل می‌دهند؛ جایی که به نظر می‌رسد مهدی حسینی عقب‌تر از ریکاردو و واگنین به عنوان تک هافبک‌ دفاعی این تیم در میانه میدان بازی کند. امیرحسین حسین‌زاده در جناح راست و مهدی هاشم‌نژاد در جناح چپ پشت سر رحمان جعفری ۱۱ بازیکن منتخب مطهری را برای این دیدار تشکیل می‌دهند.

ترکیب احتمالی تراکتور:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سیدمهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، امیرحسین حسین‌زاده و رحمان جعفری.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229596 برچسب‌ها تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • علامه مطهری شخصیت جامع علمی و بصیرتی معاصر است
  • ترکیب تیم های فولاد و تراکتور
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • اعتراض برخی از اعضای رزما به ائتلاف با امنا
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • محمد خزاعی مطرح کرد؛تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • جهش تولید با فعالیت دانشگاه‌های مهارت‌محور محقق خواهد شد
  • نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم
  • قدرت رسانه‌ای اسرائیل نتوانست مانع دریافت حقیقت در جهان شود