Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۷ نفره سارقان موتورسیکلت و اعتراف آنان به ۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار آفتاب؛در ۲۴ ساعت گذشته با تلاش مأمورین نیروی انتظامی مجموعه‌ای از باندهای قاچاق و سرقت در حوزه‌های مختلف در استان مرکزی دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اراک / سارقان به 7 فقره سرقت اعتراف کردند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری اعضای باند 7 نفره سارقان موتورسیکلت و اعتراف آنان به 7 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ " سید نورالدین حسینی " رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان در یک ماه گذشته، با طرح موضوع در قرارگاه تشدید مبارزه با سرقت پلیس ، مأموران انتظامی بررسی پرونده را به‌صورت ویژه آغاز کردند.

وی ادامه داد: تحقیقات میدانی پلیس برای شناسایی سارقان ادامه یافت که سرانجام با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات لازم، سرکرده باند مذکور شناسایی ، دستگیر و 3 دستگاه از موتورسیکلت‌های سرقتی نیز از مخفیگاه او کشف و به مال‌باختگان تحویل داده شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: با ادامه یافتن تحقیقات پلیس، 6 همدست دیگر وی نیز شناسایی و هر یک در عملیات جداگانه، از سوی مأموران پلیس این شهرستان دستگیر شدند .

سرهنگ حسینی با اشاره به اعتراف سارقان به 7 فقره سرقت در سطح شهرستان اراک خاطرنشان کرد: متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان با تأکید بر لزوم توجه هرچه بیشتر شهروندان به توصیه‌های پیشگیرانه پلیس با توجه به فرارسیدن ایام تعطیلات نوروزی افزود:‌ سامانه‌های ‌تلفنی 110و 197 در کلیه ساعات شبانه‌روز آماده ارائه گزارش‌های  مختلف شهروندان و دریافت هرگونه انتقاد، پیشنهاد و تقدیر آنان از عملکرد پلیس است.

توقیف کالاهای قاچاق در عملیات پلیس ساوه

در عملیات مأموران پلیس آگاهی شهرستان ساوه، 3 دستگاه خودروی نیسان وانت حامل کالای قاچاق توقیف شدند.

سرهنگ"پرویز اسدی" فرمانده انتظامی شهرستان ساوه دراین‌باره گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان در تحقیقاتی از تردد 3 دستگاه خودروی وانت نیسان حامل کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی شهرستان به سمت تهران مطلع شدند و برنامه‌ریزی عملیاتی برای شناسایی و متوقف کردن آن‌ها آغاز شد.

وی افزود: با تمهیدات اجرایی پلیس، 3 دستگاه خودروی وانت نیسان شناسایی و متوقف شدند و در بازرسی از آن‌ها 190 کیلو البسه و 587 جفت کفش قاچاق که به شکل ماهرانه‌ای در خودروها جا ساز شده بود، کشف شد.

سرهنگ اسدی ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف‌شده را در حدود یک میلیارد و 383 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: هر 3 راننده دستگیر و برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کلاه‌برداری از شهروندان با صدور برگه تقلبی موسسه خیریه در تفرش/کلاه‌بردار دستگیر شد

فردی که با برگه‌های تقلبی یک موسسه خیریه از نیات خیرخواهانه شهروندان تفرشی سوءاستفاده می‌کرد، در عملیات پلیس این شهرستان دستگیر شد.

سرهنگ "روح الدین یوسفوند" فرمانده انتظامی شهرستان تفرش در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی اعلام گزارش‌هایی از شهروندان تفرشی در خصوص حضور مشکوک فردی تحت عنوان یک موسسه خیریه، بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری 11 شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات مقدماتی مأموران انتظامی مشخص شد که فردی با ارائه برگه‌های مربوط به یک موسسه خیریه، از شهروندان برای کمک به این موسسه درخواست تقاضای وجه می‌کند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با مشخصاتی که در مراحل تحقیقات به دست آمد، این فرد شناسایی و در عملیاتی دستگیر و تعدادی قبض تقلبی مربوط به یک موسسه خیریه از او کشف شد.

وی افزود: این فرد که برای تأمین اعتیادش اقدام به  این عمل مجرمانه کرده بود، با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

اعتماد بی‌جا زمینه‌ساز کلاه‌برداری شد/اعتراف به 8 فقره کلاه‌برداری کارت به کارت

فردی که با سوءاستفاده از کارت‌بانکی شخصی دیگر، برای برداشت مبالغ کلاه‌برداری از این کارت استفاده می‌کرد، در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان دستگیر شد.

سرهنگ "سید نورالدین حسینی" رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی دراین‌باره گفت: چندی پیش شهروندی اراکی با ارائه شکوائیه‌ای به پلیس آگاهی استان اذعان داشت که فردی از کارت عابر بانک او سوءاستفاده می‌کند و برای او ایجاد مشکل کرده است.

وی افزود: با آغاز تحقیقات کارآگاهان پلیس مشخص شد که شاکی مدتی قبل کارت عابر بانک خود را در اختیار شخصی قرار داده است و این فرد که درزمینهٔ کلاه‌برداری کارت به کارت فعالیت می‌کند، از این کارت برای برداشت‌های غیرمجاز خود استفاده می‌کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد:‌ در تکمیل تحقیقات، محل فعالیت این فرد در استان تهران شناسایی و با برنامه‌ریزی عملیاتی پلیس دستگیر شد.

سرهنگ حسینی ادامه داد:‌ با توجه با اسناد و مدارکی که درروند رسیدگی به این پرونده به دست آمد، فرد دستگیرشده به 8 فقره کلاه‌برداری از طریق کارت به کارت با شگردهای مختلف اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان بابیان ادامه داشتن تحقیقات تکمیلی از این فرد اظهار داشت:‌ مراحل تحقیقات پلیس از این فرد که تحت تعقیب پلیس در دو استان دیگر کشور نیز است، همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۸۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا محمودیان بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی افزایش وقوع سرقت سیم و کابل شبکه هوایی و ایجاد نارضایتی در بین مردم و خسارت وارده به تأسیسات برقی در شهرستان دشتستان، لذا شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های تخصصی و تحقیقات گسترده میدانی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد اعضای این باند سرقت با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری اقدام به سرقت کابل‌های برق می‌کنند که با بهره گیری از اقدامات هوشمندانه پلیسی هویت سه نفر سارق از عاملان اصلی این سرقت‌ها شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان، با بیان اینکه محل اختفا اعضای این باند، شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند، گفت: در این ارتباط یک نفر مال‌خر نیز شناسایی و دستگیر شد.

وی با اشاره به اعتراف سارقان به ۸ فقره سرقت سیم و کابل هوایی برق خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و در حال رسیدگی است.

کد خبر 6086943

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان